نفت / شناسه خبر: 127422 / تاریخ انتشار : 1402/6/28 15:58
|

کارگاه آموزشی تأمین مالی حوزه‌های مختلف صنعت پتروشیمی برگزار شد

چگونگی تأمین مالی زنجیره‌ صنعت پتروشیمی و خدمات بانکی در حوزه بورس کالای انرژی، ارز و بین‌الملل و بازار سرمایه با حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های پتروشیمی تشریح شد.

نفتی ها /کارگاه آموزشی «تأمین مالی بانک تجارت در حوزه‌های مختلف صنعت پتروشیمی» در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست برگزار شد.

در این کارگاه ضمن معرفی تأمین مالی زنجیره‌ در صنعت پتروشیمی، خدمات بانکی در حوزه بورس و کالای انرژی، حوزه ارز و بین‌الملل و بازار سرمایه به پرسش‌های نمایندگان شرکت‌های پتروشیمی در زمینه دریافت خدمات بانکی از سوی بانک تجارت پاسخ داده شد.

در این کارگاه آموزشی اعلام شد که از جمله دلایلی که بانک‌ها به بخش تأمین مالی زنجیره در صنعت پتروشیمی وارد نشده‌اند به دلیل این است که چندان با شرایط زنجیره پتروشیمی و بازار آشنا نبوده و نمی‌توانند فرآیندها را با توجه به شرایط بازار و تجارت تطبیق دهند. این درحالی است که در صورت ورود به این بخش، تأمین مالی زنجیره به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشکلات‌شان را در بخش تامین نقدینگی حل کنند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست که از روز یکشنبه (۲۶ شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد به‌مدت چهار روز دایر است.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/127422

کلیدواژه

صنعت پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها