نفت / شناسه خبر: 127213 / تاریخ انتشار : 1402/6/1 15:25
|

بهره‌برداری و آغاز عملیات ۲۲ پروژه گازرسانی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که همزمان با فرا رسیدن هفته دولت،۱۰ پروژه گازرسانی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه دیگر نیز آغاز می‌شود.

نفتی ها /محمدرضا میرشکاری گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و در امتداد روند خدمت‌رسانی با نگاه ویژه دولت سیزدهم به پروژه‌های گازرسانی در سیستان و بلوچستان، پروژه‌های گازرسانی به شهرهای علی اکبر، ادیمی، محمدآباد، زهک، شهر اسماعیل‌آباد و ۱۲۷ روستای حومه و پروژه گازرسانی به طرح ملی مسکن زاهدان با هدف بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: با حمایت‌های شرکت ملی گاز ایران و همت کارکنان شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان و استان‌های معین، با برنامه‌ریزی عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به شهرهای سرجنگل، قصرقند، بنجار و جزینک در بخش شهری و گازرسانی به روستاهای واقع در بخش مرکزی سرجنگل، روستاهای شهرستان‌های زابل و زهک همچنین روستاهای شهرستان نیمروز در منطقه سیستان در بخش روستایی، با هدف بهره‌مندی بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار شهری و ۱۳ هزار خانوار روستایی نیز آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید»، گازرسانی به صنایع و نیروگاه‌ها اهمیتی بیش از پیش یافته بنابراین پروژه گازرسانی به نیروگاه چابهار، ۳ مجتمع صنعتی و یک مجتمع نظامی در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند.

میرشکاری تصریح کرد: در بحث آغاز عملیات اجرایی نیز گازرسانی به شهرک صنعتی و کوره‌های آجرپزی شهر رامشار و ۲ جایگاه سی‌ان‌جی مجتمع خدمات رفاهی امام رضا (ع) و شهرداری زابل در منطقه سیستان و گازرسانی به سی‌ان‌جی‌های و گلخانه‌های ایرانشهر هم آغاز می‌شود./مهر

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/127213

کلیدواژه

پروژه گازرسانی سیستان و بلوچستان

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها