نفت / شناسه خبر: 116323 / تاریخ انتشار : 1402/2/26 07:47
|

به‌نظر شما مخاطب گرامی، اولین تغییر وزارت نفت با کنار گذاشته شدن کدام معاون باید آغاز شود؟

پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" در نظرسنجی این هفته خود قصد دارد از شما مخاطبین عزیز بخواهد تا بگویید به نظرتان اولین تغییر وزارت نفت با کنار گذاشته شدن کدام معاون باید آغاز شود؟

نفتی ها /با آغاز به کار دولت سیزدهم «جواد اوجی» در حالی به عنوان سکاندار وزارت نفت معرفی شدکه این وزارتخانه با سخت‌ترین شرایط تحریم در سال‌های اخیر مواجه بود و همین مساله منجر به بروز مشکلات زیادی  در این حوزه شد؛ هر چند گفته شد بیش از نیمی از این مشکلات سنگ‌اندازی رقیبان وزیر نفت و جوسازی‌های پیاپی رسانه‌ای بوده است؛ اما به گفته بسیاری از کارشناسان و حتی نمایندگان مجلس  عدم توانایی در مقابله با ‎رانت واگذاری فرآورده‌های نفتی، انتصاب مدیران بر اساس رابطه، عدم توجه به مسئولیت اجتماعی، ناترازی و ناتوانی در تامین گاز زمستان، ناتوانی در فروش نفت و ... محورهای بود که کار وزیر نفت را سختتر نمود تا جایی که حتی بحث استیضاح اوجی هم در مجلس مطرح شد.

از سویی دیگر با گذشت بیش از یک‌سوم از فرصت فعالیت دولت سیزدهم این توقع وجود دارد که دولت ارزیابی کاملی از عملکرد مدیران اجرایی خود پیدا کرده باشد تا بتواند برای سرعت بخشیدن به حرکت دست به تغییر چهره‌های ناکارآمد به‌ویژه در سطوح بالای مدیریتی بزند. توقعی که اقدام اخیر رئیس‌جمهور در تغییر برخی از چهره‌ها نشان می‌دهد توان و عزم آن وجود دارد، در این میان حالا باتوجه به تأکیدات مکرر رئیس‌جمهور در خصوص ضرورت ترمیم کابینه، آیا وزرا نیز به ترمیم زیرمجموعه‌های خود توجه لازم را دارند؟!

حال اماپایگاه تحلیلی خبری  "نفتی‌ها" در نظرسنجی این هفته خود قصد دارد از شما مخاطبین عزیز بخواهد تا بگویید به نظرتان اولین تغییر وزارت نفت با کنار گذاشته شدن کدام معاون باید آغاز شود؟ یا از نگاه شما اصلا لزومی به این تغییر وجود ندارد...

  • مدیرعامل شرکت ملی نفت
  • مدیرعامل شرکت ملی گاز
  • مدیرعامل ملی صنایع پتروشیمی
  • مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی
 

 

شما مخاطب  عزیز می‌توانید برای  شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/116323

کلیدواژه

سکاندار وزارت نفت

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
حسن / 1402/3/21 - 07:50
"هیچکدام" باید جایگزین شود با "همه معاون ها گزینشی و منتخب" ... آن وقت در نظرسنجی شرکت خواهم کرد.
rateup 0
 ratedown 0
ناشناس / 1402/2/27 - 13:47
ابرهه
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها