نفت / شناسه خبر: 95625 / تاریخ انتشار : 1401/11/24 12:35
|

خط انتقال پساب به پتروشیمی تا ۳ ماه دیگر اجرایی می‌شود

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: خط انتقال پساب به پتروشیمی تا ۳ ماه دیگر اجرایی می‌شود و این پروژه تا پایان شهریور ماه سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

نفتی ها /مهدی رشیدی صبح دو شنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن (ع) به عنوان مجری، تا کنون ۱۳۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال جهت آبرسانی به روستاهای محروم اجرایی شده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۴ ایستگاه پمپاژ آب هم اجرایی شده؛ هر چند که شاهد تنش آبی و خشکسالی در سطح استان هستیم اما باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی در خصوص انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی نیز گفت: سالیانه ۵.۵ میلیون متر مکعب آب با کیفیت استان توسط پتروشیمی مصرف می‌شد لذا مطالعات این پروژه به اتمام رسیده و پیمانکار هم کار خود را آغاز کرده است.

رشیدی با بیان اینکه پروژه انتقال پساب پتروشیمی یکی از پروژه‌های بسیار بزرگ و مهم استان تلقی می‌شود، تصریح کرد: حداکثر تا سه ماه آینده خط انتقال این پروژه اجرایی می‌شود و تا پایان شهریور ماه سال آینده نیز به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای بخش بهداشت و درمان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور ۷۷۰ میلیارد تومان و برای حوزه آموزش و پرورش استان نیز هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که تمام مدارس کانکسی حذف و پروژه‌های نیمه تمام نیز به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/95625

کلیدواژه

مهدی رشیدی

خط انتقال پساب به پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها