نفت / شناسه خبر: 39930 / تاریخ انتشار : 1399/10/22 13:14
|

۸ قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت امضا شد

هشت قرارداد از مجموعه قراردادهای طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های پیمانکار ایرانی امضا شد.

نفتی ها /صبح امروز با حضور وزیر نفت، هشت قرارداد از مجموعه قراردادهای طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت به ارزش 1.2 میلیارد دلار میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های پیمانکار ایرانی امضا شد.

این اسناد همکاری شامل هفت بسته قراردادی میدان‌های بینک، سولابدر، لالی بنگستان، گچساران 3 و 4، گلخاری، بی‌بی‌حکیمه و اهواز 2، 3 و 5 شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و بسته قراردادی میدان رشادت شرکت نفت فلات قاره ایران در حوزه دریایی استان هرمزگان در خلیج فارس است.

قراردادهای بسته‌های گلخاری، گچساران 3 و 4، بینک، بی‌بی‌حکیمه، سولابدر و لالی بنگستان به ترتیب با شرکت‌های حفاری شمال (هلدینگ انرژی‌گستر سینا)، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، توسعه پتروایران، مشارکت ماشین‌سازی اراک، مشارکت صنایع نفت و انرژی قشم و مارون‌کاران، شرکت ملی حفاری ایران و مهندسی و ساختمانی جهانپارس به امضا رسید و قرارداد بسته‌های اهواز 2 و 3 و 5 و رشادت نیز با قرارگاه خاتم‌الانبیا امضا شد./تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39930

کلیدواژه

قراردادهای طرح نگهداشت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها