نفت / شناسه خبر: 39604 / تاریخ انتشار : 1399/9/2 14:38
|

سه الزام برای صدور مجوز طرح های توسعه ای

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: صدور مجوزهای جدید برای طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه خود فقط با در نظر گرفتن سه الزام توسعه متوازن، هوشمند و پایدار انجام می‌شود.

نفتی ها /معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: صدور مجوزهای جدید برای طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه خود فقط با در نظر گرفتن سه الزام توسعه متوازن، هوشمند و پایدار انجام می‌شود.

بهزاد محمدی در آئین تکریم و معارفه مدیر سرمایه‌گذاری و رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که با حضور اعضای هیئت مدیره این شرکت و نیز تعدادی از مدیران ارشد برگزار شد، گفت: قطار توسعه صنعت پتروشیمی ایران با شتاب در حال حرکت است و افزون بر بهره‌برداری از چند طرح پتروشیمی تا پایان سال، روند راه‌اندازی طرح‌ها در سال‌های آینده تداوم می‌یابد.

وی افزود: صدور مجوزهای جدید برای طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه خود فقط با در نظر گرفتن سه الزام توسعه متوازن، هوشمند و پایدار انجام می‌شود و طرح‌هایی مجوز خواهند گرفت که قابلیت اجرا داشته باشند. طرح‌هایی باید اجرایی شوند که تاب‌آوری بیشتری در صنعت دارند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تعداد زیادی طرح که دارای مجوز هستند متأسفانه هیچ‌گونه فعالیتی در ساخت ندارند و در آینده مجوزها با در نظر گرفتن همه شرایط صادر می‌شود.

محمدی با بیان اینکه امور سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی پنجره امید برای سرمایه‌گذاران است، گفت: این واحد و نیز امور بین‌الملل به دلیل نوع فعالیت خود نقشی بسیار مهم و تأثیرگذار در توسعه صنعت پتروشیمی دارند و سرمایه‌گذارانی که به شرکت ملی صنایع پتروشیمی مراجعه می‌کنند باید پس از مراجعه به این شرکت با حمایت و انگیزه فعالیت خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: نقشه راه توسعه صنعت از بالادست تا بخش‌های پایین‌دستی تدوین شده است و امروز پتروشیمی همسو با اهداف برنامه‌ریزی‌شده خود به‌سوی توسعه متوازن و نیز تحقق طرح‌های پیشران حرکت می‌کند.

مهر

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39604

کلیدواژه

معاون وزیر نفت

پتروشیمی

صدور مجوز

امور بین‌الملل

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها