نفت / شناسه خبر: 39575 / تاریخ انتشار : 1399/9/1 12:01
|

تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا برای اولین بار طی ۱۰ هفته گذشته کاهش یافت

طبق اطلاعات شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز، تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید این کشور در آینده است، دو حلقه در هفته منتهی به ۲۰ نوامبر کاهش یافته و به ۳۱۰ رسیده است.

نفتی ها /طبق اطلاعات شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز، تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید این کشور در آینده است، دو حلقه در هفته منتهی به ۲۰ نوامبر کاهش یافته و به ۳۱۰ رسیده است.

شرکت‌های انرژی آمریکا برای اولین بار طی ۱۰ هفته گذشته تعداد چاه‌های نفت و گاز خود را پایین آوردند. نفت خام بیش از ۴۰ دلار در هر بشکه معامله می‌شود.

 جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید

طبق اطلاعات شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز، تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید این کشور در آینده است، دو حلقه در هفته منتهی به ۲۰ نوامبر کاهش یافته و به ۳۱۰ رسیده است.

 تعداد کل چاه‌های آمریکا در هفته منتهی به چهاردهم اوت به پایین‌ترین رقم ۲۴۴ رسیده بود. تعداد چاه‌های نفت آمریکا در همان هفته به پایین‌ترین رقم ۱۷۲ حلقه رسیده بود که طی ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بود.

تعداد چاه‌های نفت آمریکا در این هفته تا ۲۳۱ حلقه کاهش یافته است. این تعداد هفته گذشته به بالاترین رقم از ماه مه رسیده بود.

 به دنبال بسته شدن بی‌سابقه میادین نفتی آمریکا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، تعداد چاه‌های نفت و گاز این کشور به تدریج رو به افزایش بوده چون شرکتهای تولیدی با فضای قیمت نفت راحت‌تر بوده و به دنبال تثبیت تولید خود بوده اند.

 نفت خام آمریکا در این هفته با امید به موثر بودن واکسن کرونا حدود ۴۲ دلار در هر بشکه معامله شد.

 در حالی که قیمت نفت از ابتدای سال جاری میلادی کاهش یافته ولی ۱۲۱ درصد طی ۷ ماه گذشته با امید به برداشته شدن قرنطینه های ویروس کرونا و بازگشت تقاضای انرژی افزایش داشته است.

تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39575

کلیدواژه

بیکر هیوز

نفت و گاز

آمریکا

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها