نفت / شناسه خبر: 39327 / تاریخ انتشار : 1399/7/27 08:04
|

رونمائی از حیاط خلوتی دیگر در راه است؟/ شرکت اویک از ابهامات پرده بردارد

در صورت پیگیری خبرنگار "نفتی‌ها" و عدم پاسخگویی به شایعات استخدام مبهم برخی از نورچشمی‌ها در شرکت مذکور، نام شرکت و نام افراد قابل تامل جذب شده در آن منتشر خواهد شد.

نفتی ها /این روزها شایعات بسیاری از نحوه استخدام نیروهای ایرانی در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)در هلند به گوش می‌رسد. که شاید بد نباشد مسوولان این شرکت نسبت به نحوه کار و از همه مهمتر نحوه جذب برخی از نیروهای ایرانی جذب شده دراین شرکت توضیح دهند. هر چند که "نفتی‌ها" قطعا به دنبال دریافت پاسخ مسوولان اویک خواهد بود. اما با اینحال در صورت پاسخ یا عدم پاسخ مسوولان این شرکت، به زودی جزئیات نحوه استخدام و جذب نیرو دراین شرکت در "نفتی‌ها" منتشر خواهد شد. بنابراین در صورت پیگیری خبرنگار "نفتی‌ها" و عدم پاسخگویی به شایعات استخدام مبهم برخی از نورچشمی‌ها در شرکت مذکور، نام شرکت و نام افراد قابل تامل جذب شده در آن که حکایت از ایجاد حیاط خلوتی جدید دارد منتشر خواهد شد.لازم به توضیح است که وظیفه شرکت مذکور در هلند ارائه خدمات مهندسی، تامین، ساخت و نصب تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است و ۱۰۰ درصد سهام آن در مالکیت شرکت اویک است.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39327

کلیدواژه

شرکت اویک

انتصاب در شرکت اویک

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها