نفت / شناسه خبر: 39150 / تاریخ انتشار : 1399/6/26 08:19
|

از دفاع اخیر زنگنه از عملکرد وزارتخانه متبوعش در مجلس قانع شدید؟

دفاعیات دیروز زنگه بیشتر فرافکنی بود تا پاسخگویی، متاسفانه وزیر نفت تمام انتقادات وارده به این وزارت خانه از بحث بنزین گرفته تا صادارت گاز و رفتن توتال و غیره را به گردن دولت و مجلس انداخت.

نفتی ها /صبح دیروز بیژن نامدار زنگنه در جلسه علنی مجلس پس از قوت گرفتن بحث استیضاحشش، به تشریح اقدامات این وزارتخانه پرداخت .

به گفته کارشناسان و منتقدان اما دفاعیات دیروز زنگه بیشتر فرافکنی بود تا پاسخگویی، متاسفانه وزیر نفت تمام انتقادات وارده به این وزارت خانه  را به گردن دولت و مجلس انداخت. و معتقدند در واقع زنگنه کلن چیزی را بر عهده نگرفت؛ نه محکومیت ایران در برابر ترکمنستان، نه حدف کارت سوخت ، نه قرارداد فاز 11 و نه هر چیزی دیگری که از او سوال شده بود و اظهارات به گونه ای بود که کویا شخص دیگری وزیر نفت بوده است!

زنگنه اما در دادامه توضیحاتش گفت: ما برای اقتصاد پتروشیمی چه کاری باید انجام می‌دادیم که ندادیم؟ سال دیگر ظرفیت تولید پتروشیمی کشور به ۵ میلیارد دلار و تا سال ۱۴۰۴ به ۳۷ میلیارد دلار خواهد رسید. این موضوعی است که رهبر معظم انقلاب هم نسبت به آن ابزار خشنودی کردند. می‌دانیم که باید بالاتر از این ارقام کار کنیم، اما نباید همه تلاش‌های ما نادیده گرفته شود. از ما تشکر کنید و بعد بگویید که باید بیشتر کار کنید، نه اینکه مدام بر سر ما بزنید! بیایید مجموع صادرات نفتی و فرآورده‌ها را با تحریم‌های قبلی مقایسه کنید و ببینید در چه وضعیتی قرار داریم. من نمی‌توانم برخی از موضوعات را علنی اعلام کنم، اما شما می‌توانید خصوصی بیایید و اقدامات ما را مشاهده کنید.

وزیر نفت در ادامه  تصریح کرد: من می‌دانم شما افراد منصفی هستید و صحبت‌های شما از روی فشار است، اما واقعا حتی یک نفر هم نباید از ما تشکر کند؟ و خستگی به تن بچه هایمان بماند. این‌ها مجاهدین و سربازان گمنام این راه هستند.

در همین راستا پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" نظرسنجی این هفته خود را به این موضوع اختصاص داده و از شما مخاطبین عزیز خواسته تا نظر خود را درباره این موضوع اعلام کنید و بگویید تا چه اندازه  ازدفاع اخیر زنگنه از عملکرد وزارتخانه متبوعش در مجلس قانع شدید؟

شما مخاطبین عزیز "نفتی‌ها"  می‌توانید  برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39150

کلیدواژه

زنگنه

بیژن زنگنه وزیر نفت

سهم زنگنه از وزات نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها