نفت / شناسه خبر: 39094 / تاریخ انتشار : 1399/6/19 08:22
|

آقای روحانی و وزیر محبوبش نمره قبولی نگرفتند!

بسیاری از کارکنان صنعت نفت، آینده خود را به دلیل صدور بخشنامه‌های شبانه و آنی وزیر نفت و مدیران وی از دست داده‌اند و با فریز شدن همه چیز، نه می‌توانند پیشرفت کنند و نه امیدی به سال‌های بعد دارند.

نفتی ها /پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" نظرسنجی هفته گذشته خود را به موضوع رضایت از عملکرد هشت ساله روحانی در قبال نیروی انسانی نفت اختصاص داد که در این میان علاوه بر این که با استقبال زیاد مخاطبین مواجه شد، نتیجه جالبی هم داشت.

بیش از۸۲ درصد از مخاطبین که عمدتا از  نیروهاو  کارکنان وزارت نفت هستند از  عملکرد رئیس جمهور در قبال خودشان ناراضی بودند و تنها ۱.۶ دهم درصد رضایت کاملی از  این موضوع داشتند .
حالا وقتی به این نتایج و همچنین  پست اینستاگرام "نفتی‌ها" که مراجعه می‌کنیم تنها چیزی که به ذهن خطور می‌کند این است که این قشر سالهاست از  وضعیت خود ناراضی هستند و بارها و بارها دست به اعتراض و یا ارسال نامه به ارگان های دولتی زده‌اند و جوابی نگرفته‌اند و حالا با توجه به ضربه هایی که بر بدنه نیروی انسانی این وزارت خانه وارد شده است، سوال اینجاست جایگاه نیروی انسانی در وزارت نفت کجا قرار دارد؟
در واقع باید پرسید کارکنان این وزارتخانه تا چه زمانی بایستی هر چند وقت یکبار شاهد اقدامات کارشناسی نشده و یک طرفه باشند؟ هر چند که می دانیم گوش شنوایی برای شنیدن این حرف ها وجود ندارد و اغلب سرگرم اجرایی کردن قراردادهای نفتی، بازی قیمت نفت، جذب سرمایه گذار و ... هستند و تنها زمانی به مقوله نیروی انسانی فکر می کنند که بخواهند بر علیه آن بخشنامه صادر کنند و بدنه قوی این وزارتخانه که متکی به نیروی انسانی هست را ضعیف کنند.
نکته مهم بعدی ای که گفتنش در این میان خالی از  لطف نیست این است که  شخص وزیر نفت و دست نشانده روحانی است و با کلی وعده و وعید از  جانب رئیس جمهور بر مسند وزارت نفت تکیه کرده است، با تجربه سالها وزرات و کوله باری از تجربیات _به قول خودشان_ وزیر شهه است چرا تا به الان نیروی انسانی جزو اولویت‌هایش قرار نگرفته ؟در واقع یکی از ویژگی‌های وزیر نفت، بی‌تفاوتی نسبت به دغدغه‌ها و مشکلات پرسنل است؛ وزیری که بارها نیمی از کارکنان نفت را «زائد» خوانده است، نه با آن‌ها رو در رو می‌شود و نه به مسائل آن‌ها توجهی می‌کند و حتی در برخی موارد در موضعی قرار گرفته که به کارکنان غضب کرده که فاصله‌ات را با من رعایت کن!

بسیاری از کارکنان صنعت نفت، آینده خود را به دلیل صدور بخشنامه‌های شبانه و آنی وزیر نفت و مدیران وی از دست داده‌اند و با فریز شدن همه چیز، نه می‌توانند پیشرفت کنند و نه امیدی به سال‌های بعد دارند. افرادی که یک پله با نهایی شدن امور اداری خود فاصله داشتند به یکباره با دستور وزیر نفت سقوط کردند. نه حق و حقوقشان داده و نه پاسخ روشنی به آن‌ها ارائه می‌شود، هر چه می‌شنوند دروغ و وعده است، همین دروغ‌پردازی‌ها، آن‌ها را عصبانی کرده است.و حال باید دید تا کی نگاه مسئولان به این صنعت نگاه بازرگانی  و نگاهی فرای نیروی انسانی که پایه های این صنعت هستند خواهد بود .

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39094

کلیدواژه

کارکنان صنعت نفت

وزیر نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها