نفت / شناسه خبر: 39035 / تاریخ انتشار : 1399/6/12 08:55
|

برخورد ٨ ساله دولت روحانی با نیروی انسانی نفت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

با روی کار امدن زنگنه و نظرات گاه و بیگاهش درباره مازادی های صنعت نفت٬ کارکنان را دلگیر کرد و اوج این دلگیری زمانی رخ داد که حقوق های نجومی در صندوق های بازنشستگی صنعت نفت رسانه ای شد.

نفتی ها /درست زمانی که روحانی زنگنه را برای وزارت نفت معرفی کرد، موجی از نگرانی و بدبینی در کارکنان این وزارتخانه به وجود آمد، اغلب این نگرانی ها اما در بین کارمندانی که دارای سابقه کار بالا بودند مشهود بود چراکه از وزارت قبلی زنگنه خاطارت خوبی نداشتند.
با روی کار امدن زنگنه و نظرات گاه و بیگاهش درباره مازادی های صنعت نفت٬ کارکنان را دلگیر کرد و اوج این دلگیری زمانی رخ داد که حقوق های نجومی در صندوق های بازنشستگی صنعت نفت و حساب معروف ۵۰ میلیارد تومانی رسانه ای شد.
از سویی دیگر یکسان کردن مزایا؛ حدف سمت ‌ها و اضافه کاری ها همه  وهمه باعث شد تا نیروی انسانی وزرات نفت دل خوشی از زنگنه نداشته باشند و بسیاری معتقدند که  از روزی که فرستاده روحانی  در وزارت نفت به  میدان آمد، بر روی حوزه منابع انسانی دست گذاشت و بارها و بارها از سنگین بودن این بدنه سخن گفت و در هر اظهار نظر توسط وی یا مدیران او٬ آمارهای متناقضی را ارائه داد؛  حالا کارکنان صنعت نفت از وضعیت اداره این حوزه و نحوه برخورد با خودشان ناراحت هستند می‌گویند:ظاهراً آقای زنگنه هم فعلا بر روی مباحث مهم تری – از نظر خودش- متمرکز است و بیشتر بر  طبل «زیادی بودن آنها» می کوبد.

منتقدان معتقدند که دولت و وزیر نفت فراموش کرده‌اند بزرگترین ثروت صنعت نفت منابع انسانی آن است و همین عدم اعتقاد به کارکنان باعث  دوری هر روزه کارکنان و منابع انسانی از  وزیر نفت شده است.
موافقان اما می‌گویند نمیتوان منکر تلاش‌های وزیر نفت کهنه‌کار در این خصوص شد و چه بسا تلاش‌های زیادی هم در جهت رفاه حال کارکنان این مجموعه صورت گرفته شده که بر اثر تبلیغات منفی برخی رسانه ها و مخالفین نادیده گرفته شده‌اند.
در همین راستا پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" نظرسنجی این هفته خود را به این موضوع اختصاص داده است و از شما مخاطبین عزیز خود خواسته است است تا بگویید برخورد ٨ ساله دولت روحانی با نیروی انسانی نفت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برای شزکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39035

کلیدواژه

صندوق های بازنشستگی صنعت

نيروي انساني نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها