نفت / شناسه خبر: 38816 / تاریخ انتشار : 1399/5/6 16:17
|

شرکت حفاری رزهیل آمریکا اعلام ورشکستگی کرد

شرکت حفاری رزهیل آمریکا که به دنبال سالها وام گیری برای توسعه تولید، در برابر سقوط قیمت نفت در سال جاری میلادی بسیار آسیب پذیر شده بود، اعلام ورشکستگی کرد.

نفتی ها /شرکت حفاری رزهیل آمریکا که به دنبال سالها وام گیری برای توسعه تولید، در برابر سقوط قیمت نفت در سال جاری میلادی بسیار آسیب پذیر شده بود، اعلام ورشکستگی کرد.

سقوط قیمت نفت شرکت حفاری شیل رزهیل ریسورسز را وادار به تغییر ساختار بدهی هایش و اعلام ورشکستگی کرد.

 این شرکت در دادگاهی در تگزاس جنوبی اعلام ورشکستگی کرد. شرکت رزهیل بیشتر حفاری های خود را در حوزه دلاویر، بخشی از غرب حوزه پرمین انجام می دهد.

 این شرکت شیل آمریکایی به دنبال سالها وام گیری برای توسعه تولید، در برابر سقوط قیمت نفت در سال جاری میلادی بسیار آسیب پذیر شده بود و به سختی دخل و خرج خود را متعادل نگه می‌داشت.

 شرکت رزهیل در ماه مارس یعنی زمانی که قرارداد کاهش تولید بین عربستان و روسیه در بحبوحه کاهش تقاضای جهانی از بین رفت، اعلام کرد تمام فعالیت های حفاری خود را در ۲۰۲۰ متوقف می کند. رزهیل در ماه جولای وارد یک قرارداد با موسسات مالی خاص برای تغییر ساختار شد.

 صنعت نفت آمریکا مخصوصاً صنعت شیل ضربه سختی از بحران کرونا خورده است. کمبود نقدینگی و سطح بالای بدهی انعطاف‌پذیری شرکت‌های نفت این کشور را طی بحران کرونا کاهش داده است.

شرکت کالیفرنیا ریسورسز، بزرگترین شرکت حفاری نفت در ایالت کالیفرنیای آمریکا هم به تازگی اعلام ورشکستگی کرده است.

تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/38816

کلیدواژه

شرکت حفاری

رزهیل آمریکا

سقوط قیمت نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها