نفت / شناسه خبر: 38815 / تاریخ انتشار : 1399/5/6 16:15
|

صادرات نفت آمریکا به اروپا دوباره افزایش یافت

آمریکا در ماه جولای برای اولین بار از ماه مه صادرات نفت به اروپا را افزایش داد و ۳۱ میلیون بشکه نفت به این منطقه صادر کرد.

نفتی ها /آمریکا در ماه جولای برای اولین بار از ماه مه صادرات نفت به اروپا را افزایش داد و ۳۱ میلیون بشکه نفت به این منطقه صادر کرد.

اطلاعات ریفینیتیو ایکون نشان می‌دهد آمریکا در ماه جولای برای اولین بار از ماه مه صادرات نفت به اروپا را افزایش داده و کاهش صادرات اعضای اوپک پلاس به این منطقه را جبران کرده است.

عرضه نفت خام آمریکا به اروپا در ماه جولای به ۳۱ میلیون بشکه رسید. در شرایطی که تولیدکنندگان عضو اوپک و متحدانش هنوز تولید خود را در سطح پایینی نگه داشته اند، تولیدکنندگان نفت آمریکا به سرعت سهم بازار را با نفت بالاتر از ۴۰ دلار در هر بشکه بدست می آورند.

صادرات نفت آمریکا در آوریل برابر با ۳۵ میلیون بشکه بود. این رقم در ماه‌های مه و ژوئن به ترتیب به ۲۴ و ۲۷ میلیون بشکه رسید. اروپایی ها ترجیح می‌دهند نفت ارزان‌تر آمریکا را خریداری کنند چون کاهش تولید اوپک ‌پلاس باعث شده نفت این منطقه گران تر باشد.

تولید کنندگان نفت در آمریکا پس از کاهش تولید در فصل بهار یعنی در بحبوحه سقوط قیمت نفت، حالا تولید خود را افزایش داده اند. این تولیدکنندگان چاه های نفت خود را نبسته بودند بنابراین توانستند به سرعت تولید را از سر بگیرند. ارقام اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می دهد ذخایر نفت خام در گالف کوست آمریکا به بالاترین رقم در این ماه رسیده و رکورد زده است.

 نفت خام بیشتری از آمریکا برای تحویل در ماه‌های اوت و سپتامبر عرضه خواهد شد.

تسنیم

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/38815

کلیدواژه

صادرات نفت

آمریکا

ماه جولای

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها