نفت / شناسه خبر: 38796 / تاریخ انتشار : 1399/5/4 17:31
|

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۴|افزیش قیمت طلا و ارز/ سکه ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

نفتی ها /هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون تومان و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹  میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۱۲ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۳۳۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۳۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۰۲.۳ دلار معامله می‌شود.
 

،‌ قیمت ارز که از روز یکشنبه هفته قبل وارد مدار نزولی شده بود و از ۲۶ هزار تومان به ۲۱ هزار تومان کاهش یافته بود از صبح امروز با افزایش قیمت همراه شده است.

بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۲۵ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر قیمت نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار  و یورو در این صرافی‌ها ۷۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

بروز رسانی: شنبه 4 مرداد 13:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

20 هزار و 300  

قیمت دلار (بازار آزاد)

22 هزار و 400

قیمت یورو (صرافی بانکی)

23 هزار و 300

قیمت یورو (بازار آزاد)

25 هزار

قیمت درهم

6 هزار و 180

قیمت پوند

27 هزار و 200

بروز رسانی: ‌شنبه 4 مرداد ساعت 13:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

9 میلیون و 800 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون و 800 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 250 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 150 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 680 هزار

بروز رسانی: ‌شنبه 4 مرداد ساعت 13:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 12 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 337 هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 385 هزار

انس طلا(دلار)

1902

انتهای پیام/

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/38796

کلیدواژه

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی

قیمت سکه

قیمت ازاد هر گرم طلای 18 عیار

قیمت طلا و ارز/

افزیش قیمت طلا و ارز

بازار آزاد

طلا چنده؟

سکه امروز چنده؟

طلا امروز چنده؟

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها