نفت / شناسه خبر: 27909 / تاریخ انتشار : 1398/12/7 08:20
|

توانمندی تیم‌های بهداشت و درمان نفت برای مقابله با کرونا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

همه تیم‌های بهداشتی و درمانی وزارت نفت در مراکز چهارده‌گانه در حالت آماده‌باش هستند و با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جمعیت زیر پوشش، توصیه‌های مهم در راستای پیشگیری از این بیماری را ارایه می‌دهند.

نفتی ها /همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور، ، به‌منظور اقدام مؤثر مقابله و اطمینان از کنترل انتشار ویروس کرونای جدید (کووید ۱۹) در صنعت نفت، کارگروهی با عنوان «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای جدید» وزارت نفت با محور سازمان بهداشت و درمان و همکاری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، اداره کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و پدافند غیرعامل و روابط عمومی تشکیل شده است که مستمر دستورعمل‌های روزآمد و کاربردی در صنعت نفت را تهیه می‌کند و برای اجرا در دسترس قرار می‌دهد.
 و در این راستا، الزام‌های پیشگیری و کنترل ابتلا به ویروس کرونای جدید در صنعت نفت از سوی فرزین مینو، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سیدباقر مرتضوی، مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت به همه معاونان و مشاوران وزیر، مدیران‌عامل شرکت‌های اصلی و فرعی و مدیران کل و رؤسای واحدهای مستقل ستادی ابلاغ شد .
علاوه بر این، همه تیم‌های بهداشتی و درمانی این وزارتخانه در مراکز چهارده‌گانه در حالت آماده‌باش هستند و با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جمعیت زیر پوشش، توصیه‌های مهم در راستای پیشگیری از این بیماری را ارایه می‌دهند.
گفته میشود که از زمان شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار در اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ در ووهان، یکی از شهرهای بزرگ چین، مراکز چهارده‌گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای پیشگیری از این بیماری با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جمعیت زیرپوشش، آمادگی خود را برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کردند و هم‌اکنون نیز در حالت آماده‌باش هستند.
درهمین راستا سایت تحلیلی خبری نفتی ها نیز در نظرسنجی این هفته خود از  شما مخاطبین عزیز خواسته تا اعلام کنید به نظر شما  توانمدی بهداری و بهداشت صنعت نفترا در مقابله با ویروس کرونا و حفاظت از سلامت کارکنان این صنعت چه قدر است؟
شما مخاطبین عزیز نفتی‌ها می‌توانید  برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.



 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27909

کلیدواژه

کرونا

صنعت نقت و کرونا

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها