نفت / شناسه خبر: 27798 / تاریخ انتشار : 1398/11/23 08:23
|

میزان تاثیر مجموعه وزارت نفت در توسعه اقتصادی کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

جبهه مقابل اما می‌گویند تلاش چندانی مشهود نبوده چه در زمینه فعال کردن پتروپالایشگاه ها و چه در زمینه تکمیل وعده ها؛ مخصوصا این که آمار و ارقامی هم از صادارت نفت در دست نیست...

نفتی ها /از آنجایی که صنعت نفت میتواند نقش  بسیار مهم و تاثیر گذاری در اقتصاد کشور داشته باشد؛ پایگاه تحلیلی خبری نفتی ها در نظر دارد نظرسنجی این هفته خود را به نقش مجموعه وزارت نفت در آینده توسعه اقتصادی کشور ، تا پایان دولت دوازدهم  اختصاص دهد؛ و از  شما مخاطبین عزیز بخواهد تا نظر خود را درباره این وزارتخانه و عملکردش در آینده توسعه اقتصادی کشور اعلام کنید.
نکته ای که نظر ما را به انجام این نظرسنجی جلب کرد نگاه  کوتاهی بود که  به وعده ها و عملکرد وزارت خانه داشتیم ؛زیرا مقایسه عملکرد وزارت نفت دولت دوازدهم با برنامه پیشنهادی وزیر نفت به مجلس در مرداد ۹۶ نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از این وعده‌ها هنوز اجرایی نشده و اتمام آن تا سال ۱۴۰۰ هم بعید به نظر می‌رسد.
وعده هایی چون،تکمیل گازرسانی به زاهدان، تکمیل و تحویل پایانه نفتی جاسک،تعیین تکلیف تمامی میادین مشتر،  تحقق جلوگیری از سوختن گازهای مشعل و بهره‌برداری از مرحله نخست فاز ۱۱ پارس جنوبی که هنوز یک لنگه پا ایستاده اند تا تکمیل شوند.
در این میان موافقین می‌گویند وزرات نفت تمام تلاش خود را در هر زمینه ای که ممکن بوده به کار برده اما شرایط اقتصادی و تحریم های شدید نفتی نیز باعث کند شدن روند این وعده هاشده است.
جبهه مقابل اما می‌گویند تلاش چندانی مشهود نبوده چه در زمینه فعال کردن پتروپالایشگاه ها و چه در زمینه تکمیل وعده ها؛ مخصوصا این که آمار و ارقامی هم از صادارت نفت در دست نیست و همه را مخفی نگه داشتند و حالا که به قول معروف ماهی به دمش رسیده است ، این وزارت خانه در بدترین اوضاع مدیریتی خود قرار دارد.
شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی و اعلام نظر خود اینجا کلیک کنید.
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27798

کلیدواژه

ساخت پتروپالایشگاه ها

خصوصی سازی پتروپالایشگاه ها

وزارت نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها