نفت / شناسه خبر: 27773 / تاریخ انتشار : 1398/11/19 14:28
|

تجمع کارگران پتروشیمی لردگان مقابل ساختمان هلدینگ خلیج فارس

دامنه اعتراضات و تجمعات شرکت های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس به ساختمان مرکزی این شرکت رسید.

نفتی ها /طبق گزارش های رسیده به نفتی‌ها،برخی از  کارگران و نیروهای پیمانکار مجتمع پتروشیمی لردگان و شرکت های HSE  صبح امروز شنبه ۱۹ آبان ماه مقابل ساختمان مرکزی هلدینگ خلیج فارس در خیابان کریم خان زند اجتماع کرده و خواهان ملاقات با مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شده اند.

ظاهرا از حضور این افراد به ساختمان توسط حراست جلوگیری شده و تا زمان نماز جماعت و حضور مدیرعامل در نماز نتوانسته اند نظر مساعد  ربیعی را برای ملاقات حضوری بگیرند.

گزارش ها حاکی از این است که در ادامه  یکی از مسئولین نیروی انسانی هلدینگ با حضور در میان جمع معترضین قول مرتفع کردن مشکلات و گلایه های آنها را تا پیش از ۲۲ بهمن داده است و از  معترضین خواسته تا به این تجمع پایان دهند.

در ادامه خبرنگار نفتی ها نیز طی تماسی با رستم زاده رئیس روابط عمومی پتروشیمی لردگان از  کم و کیف این اعتراض پرسید؛ که عنوان شد که مدیران مجتمع فعلا از این تجمع اطلاعی ندارند.

رستم زاده در ادامه افزود معمولاً بعد از پایان یک پروژه، کارگران  و نیروهای پیمانکاری با تعدیل مواجه می‌شوند که همچین موضوعاتی در پروژه ها پیش می آید  و هر چند وقت یکبار سبب بلند شدن اعتراض کارگران می‌شود.


 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27773

کلیدواژه

طرح پتروشیمی لردگان

پرده برداری از مشکلات پتروشیمی لردگان

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها