نفت / شناسه خبر: 27682 / تاریخ انتشار : 1398/11/7 10:39
|

هلدینگ خلیج فارس مجدداً گل کاشت/مدیرپروازی‌ای که در بحران ماهشهر حضور نداشت

اما سوال اینجاست که چرا آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر که هماهنگی پروازها و خدمات این منطقه بر عهده ایشان است در منطقه حضور ندارد.

نفتی ها /صبح امروز هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت ۷:۵۰ پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.
اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که، فرودگاه ماهشهر یکی از زیر مجموعه های شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر است  است که به طور میانگین روزانه صدها مسافر را به صورت رفت و برگشت از ماهشهر به شهرهای تهران،اصفهان،مشهد،شیراز و تبریز،جابه جا می کند.
این در حالی است که  آتش زمزم مدیرعامل این شرکت  که مسئول مستقیم شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر، که زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس است در منطقه حضور ندارد و در گفتگو با خبرنگار نفتی ها که ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز انجام شد،تاکید کرد که در حال حاضر در حال سوار شدن به هواپیما و رساندن خودش به منطقه برای بررسی موضوع است.
اما سوال اینجاست که چرا آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر که هماهنگی پروازها و خدمات این منطقه بر عهده ایشان است در منطقه حضور ندارد.
باید گفت این اولین و مهم ترین ایراد به مدیران پروازی است دستورالعملی که قراربود بشدت اجرایی شود؛ غلامی مدیرعامل قبلی این شرکت ساکن ماهشهر بود و همیشه در منطقه محل خدمت خود حضور داشت اما مدیرعامل جدید از چنین ویژگی مهمی برخوردار نیست.
گفتنس است،چند ماه قبل انتصاب آتش زمزم به جای غلامی به دلیل اعتراض شدید نماینده ماهشهر با حاشیه های زیادی همراه بود که ظاهراً این حاشیه ها همچنان ادامه دارد.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27682

کلیدواژه

آتش زمزم

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها