نفت / شناسه خبر: 16523 / تاریخ انتشار : 1398/6/17 06:34
|

افشاگری جدید "نفتی‌ها"/ یاسری مهره سوخته پازارگاد شد؟

پس از انتشار اخباری در "نفتی‌ها" در خصوص عملکرد نامناسب شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد یکی از زیرمجموعه های هلدینگ خلیج فارس در نهایت بنابر مستندات ارسالی، مدیرعامل هلدینگ طی نامه ای درخواست...

نفتی ها /پس از انتشار اخباری در "نفتی‌ها" در خصوص عملکرد نامناسب شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد یکی از زیرمجموعه های هلدینگ خلیج فارس در نهایت بنابر مستندات ارسالی، مدیرعامل هلدینگ طی نامه ای درخواست برگزاری نشستی در دفتر خود با هیات مدیره این شرکت و بررسی عملکرد پازارگاد را می‌دهد.

براین اساس و به اذعان بسیاری از کارشناسان پس از انتشار اخباری در خصوص ارائه حقوق‌های نجومی به عده ای خاص دراین شرکت و همچنین تعطیلی مجموعه‌های مهم تحت نظارت این شرکت چون مرکز درمانی و ... عملکرد این شرکت زیر ذره بین بیشتر قرار می‌گیرد. شرکتی که به اذعان برخی از کارشناسان به حیاط خلوت یاران ربیعی بدل شده بود. تا جاییکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس نیز در هیات مدیره این شرکت ایفا نقش می‌کند. اما دراین بین این روزها تحرکاتی در این مجموعه صورت می‌گیرد که با اماواگرهای زیادی مواجه شده است.

اینبار کسانی که روزی در کنار یاسری مسبب وقوع عملکردی مبهم بوده اند امروز به مخالفین وی بدل شده اند و با بهره گیری از رسانه ها در تلاشند تا از موقعیت بوجود آمده و احتمال برکناری این مدیر بهره لازم را ببرند و جایگزینی مناسب برای صندلی مدیریت این شرکت باشند.

یک ویدیو از اظهارات دوماه گذشته یاسری به یکباره در فضای مجازی گل می‌کند. درعین حال نامه تشکیل جلسه و البته عدم ارائه برنامه عملکردی این شرکت که می‌بایست تا اردیبهشت ماه به هلدینگ ارائه می‌شده به "نفتی‌ها" ارسال می‌گردد. گوئی نزدیکان ربیعی که در هیات مدیره این شرکت نیز دستی برآتش دارند هم خبردار شده اند که احتمال خداحافظی ربیعی با سمت مدیریت هلدینگ قوت گرفته و در پی آن هستند تا با نشستن بر صندلی مدیریت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد جایگاه خود را محکم‌تر کنند.

دراین بین "نفتی‌ها" اگرچه نسبت به عملکرد یاسری گلایه بسیار دارد اما معتقد است در صورت تحقق تلاش‌های این مردان سایه پازارگاد قطعا وضع از شرایط فعلی بدتر خواهد شد. هماهنگونه که در حال حاضر خبرمی‌رسد که قراراست بیش از 70 تن از نیروی انسانی رسمی این شرکت به پتروشیمی‌های دیگر انتقال یابند تا این شرکت کاملا خصوصی و البته پیمانکاری اداره گردد. دراینصورت به اذعان کارشناسان دیگر پیمانکاران دقتی بر عملکرد شرکت نخواهند داشت و از زیرذره بین انتقادها رها خواهد شد. با اینحال خبرها حکایت از آن دارد که در آخرین جلسه این واگذاری نیروی انسانی تنها نمایندگان یک پتروشیمی حاضر شده اند و 2پتروشیمی دیگر هنوز هم برای انتقال 25 نفر از نیروی انسانی پازارگاد راهی نیافته اند.دراین بین خبرها حکایت از تحرکاتی در پازارگاد دارد که در صورت صحت آن باید فاتحه این شرکت را با روی کارآمدن افرادی که دیروز در سایه عملکرد منفی بوده اند خواند. افرادی که یاسری به نوعی با سیاست‌های آنان تا کنون قدم برداشته و امروز با برکناری یاران نزدیکشان ازاین شرکت برافروخته شده اند.

به هرحال" نفتی‌ها " نیز معتقد بر انتصاب مدیری کارآمد بر مسند شرکت پازارگاد است اما قطعا مدیرانی که امروز سعی بر برکناری یاسری دارند هدفی دیگر را دنبال می‌کنند که قطعا خیری در آن نخواهد بود. جزء آنکه با حضور آنان باید فیش‌های نجومی دیگر کشف گردد و مراسم‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه  را به چند برابر قیمت برگزار کرد.

اختصاصی

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/16523

کلیدواژه

هلدینگ خلیج فارس

عزل مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها