نفت / شناسه خبر: 16446 / تاریخ انتشار : 1398/6/9 09:30
|

تلاش برخی مدیران پتروشیمی برای ورود به تیم دولت آینده

از پتروشیمی خبر می‌رسد برخی مدیران ارشد صنعت پتروشیمی با اطلاع از پایان کار زنگنه و تیم منصوب وی در دولت آینده و شاید با تغییر آرایش و چیدمان نمایندگان مجلس در سال آینده ...

نفتی ها /از پتروشیمی خبر می‌رسد برخی مدیران ارشد صنعت پتروشیمی با اطلاع از پایان کار زنگنه و تیم منصوب وی در دولت آینده و شاید با تغییر آرایش و چیدمان نمایندگان مجلس در سال آینده از هم اکنون به تلاش و تکاپو افتاده اند تا با حضور در جلسات و نشست‌های تیم احتمالی دولت آینده، خود را همراه آنان نشان داده و حفظ و ارتقاء پستشان را در دولت بعد نیز تضمین کنند. 

این درحالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند بدون شک اگر هدف خدمت بود و پست های در اختیارشان با رانت و منافع مالی همراه نبود انجام چنین لابی ها و مذاکرات محرمانه ای صورت نمی‌گرفت.

در یک مثال مشخص سابقه یکی از این مدیران که در حال حاضر مدیرعامل یکی از شرکت‌های بزرگ پتروشیمی می‌باشد حکایت از آن دارد که وی با واسطه یکی از پیمانکاران شرکتی را برای فرزندش در یکی از کشورها به ثبت رسانده و قراردادهایی را به صورت پیمانکار دست دوم به آن شرکت واگذار کرده است. با اینحال این روزها خبرمیرسد نمونه عملکرد این مدیر در دیگر بخشهای نفت را نیز رواج یافته و اکثر مدیران نفتی و پتروشیمی به دنبال ایجاد ارتباط با دولت احتمالی آینده هستند. به زودی گزارش‌هایی در خصوص این تلاش‌ها و جزئیات آنان منتشر خواهد شد.

اختصاصی

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/16446

کلیدواژه

مدیران ارشد صنعت پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها