نفت / شناسه خبر: 138596 / تاریخ انتشار : 1402/10/22 11:16
|

کم‌رنگ شدن بانک تجارت در تأمین مالی پروژه های صنعت نفت! / اقای مدیرعامل، عیب کار کجاست؟!

شنیده‌ها حکایت از عدم همکاری مناسب بانک تجارت در خصوص بازگشایی ال سی  های ارزی در صنعت نفت دارد؛ آیا عملکرد کارکنان زیرمجموعه خود در این خصوص را ارزیابی کرده‌اید؟

نفتی ها /آقای مدیرعامل بانک تجارت لطفا پاسخ دهید:

شنیده‌ها حکایت از عدم همکاری مناسب بانک تجارت در خصوص بازگشایی ال سی های ارزی در صنعت نفت دارد؛ آیا عملکرد کارکنان زیرمجموعه خود در این خصوص را ارزیابی کرده‌اید؟

شنیده می‌شود که این بانک با ایجاد شرایط سفت و سخت و بروکراسی اداری طولانی مدت ، مانعی در مقابل به چرخش درامدن چرخ های این صنعت استراتژیک کشور شده است، آیا از زمان حضور بر راس مدیریت این بانک ، گزارشی از روند بازگشایی ال سی ارزی بانک متبوع خود و روال اجرایی آن از مدیران زیرمجموعه خود دریافت کرده‌اید؟

نباید فراموش کنید که امسال ازسوی رهبری سال رشد تولید نام گذاری شده و رفع موانع تولید یک الزام است و نه یک انتخاب ، در حالیکه اکنون برخی از مدیران صنعت نفت در اظهارات خود تاکید می‌کنند دلسوزی و انگیزه لازم برای چرخیدن هرچه سریعتر چرخ صنعت در میان برخی از کارکنان بانک متبوع شما دیده نمی‌شود و شاید دلیل این کندی را باید دراین امر جستجو کرد! آیا پاسخی برای علت این روند طولانی گشایش ال سی و اظهارات تلخ رد و بدل شده میان برخی از مدیران این صنعت دارید؟

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138596

کلیدواژه

بانک تجارت

صنعت نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها