نفت / شناسه خبر: 138320 / تاریخ انتشار : 1402/9/27 15:38
|

پشت‌پرده حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها چیست؟/ ماجرای مهاجرت نخبگان!

دراینکه عملکرد مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی دولت سیزدهم بسیار ضعیف است؛ شکی نیست اما پشت پرده این اتفاق را باید در موضوعی دیگر جستجو کرد!

نفتی ها /دراینکه عملکرد مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی دولت سیزدهم بسیار ضعیف است؛ شکی نیست اما پشت پرده این اتفاق را باید در موضوعی دیگر جستجو کرد!

گویا طراحان و برنامه نویسان سیستم آنلاین فعال در پمپ بنزین‌ها ۲ فردی هستند که پیش ازاین در شرکت پالایش و پخش فعال بوده‌اند که حدود ۲ سال پیش درخواست افزایش حقوق می‌دهند و سیستم اداری نفت با این افزایش مخالفت می‌کند و این ۲ فرد به کانادا مهاجرت می‌کنند. افرادی که مسوولیت پشتیبانی برنامه‌ای را داشتند که یکی از استراتژیک‌ترین بخش‌های کشور را مدیریت می‌کند.
حال باید به همین نمایندگان مجلسی که امروز انتقادهای تندی از نفت و سالاری کرده‌اند گفت که به غیر از مدیران نام برده، خود شما هم مسوول این اتفاق هستید؛ وقتی بارها وبارها تاکید شده نفت نباید سقف پرداخت حقوق داشته باشد اما برخی از بهارستانی‌ها با این استدلال که نفت از دیگر بخش‌ها جدا نیست بر سقف حقوق تاکید دارند در نهایت این عاقبتی است که رقم می‌خورد!

 

 

قطعا یک نرم افزارنویس حرفه‌ای با حتی حقوق ۳۰ میلیون تومان نیز حاضر به کار در مجموعه‌های دولتی بالاخص نفت نخواهد بود؛ چراکه اگر امکانات کشورهای خارجی و حقوق خاص این افراد دراین کشورها را نیز نادیده بگیریم همین امروز هر یک از این متخصصان حرفه‌ای صنعت آی تی در بدبینانه ترین حالت ۲ تا ۳ برابر رقم فوق را در یک شرکت خصوصی نفتی دریافت می‌کنند! بنابراین آقایان بهارستان نشین، باوجود تمام انتقادهایی که به عملکرد اوجی و یارانش دراین مورد وارد است؛ باید گوشه چشمی هم به شما و دیدگاه نادرستتان به صنعت نفت داشت!

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138320

کلیدواژه

حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها