نفت / شناسه خبر: 138226 / تاریخ انتشار : 1402/9/18 15:00
|

جوابیه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیرو توئیت"در کافی شاپ هتل انقلاب چه می‌گذرد؟"

روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اقدام به ارسال توضیحاتی به دفتر این پایگاه تحلیلی-خبری نموده که بدون هیچگونه دخل و تصرفی عینا جوابیه مذکور منتشر می‌شود.

نفتی ها /۱۱ اذر ماه پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" با انتشار گزارشی تحت عنوان "در کافی شاپ هتل انقلاب چه می‌گذرد؟/ بودجه مسوولیت اجتماعی نفت برای جبهه پایداری خرج می‌شود؟ " منتشر نمود که بعد از انتشار این توئیت روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اقدام به ارسال توضیحاتی به دفتر این پایگاه تحلیلی-خبری نموده که بدون هیچگونه دخل و تصرفی عینا جوابیه مذکور منتشر می‌شود.
عطف به درج مطلبی در پایگاه خبری نفتی ها" که در صفحه توئیتر منتسب به این پایگاه نیز منتشرشده است"مبنی بر نشست سیاسی تعدادی از مدیران و نمایندگان تشکل های مطالبه گر مناطق نفتخیز با نماینده مردم تهران، نکاتی جهت تنویر افکار و تبیین حقیقت موضوع اشاره می شود:
۱. علت اصلی برگزاری این نشست ها با نمایندگان محترم مردم در مجلس و مسئولین ملی و اثرگذار خصوصاً در ایام اخیر،تبیین مسائل و مطالبات نیروی انسانی و رسیدن به فهمی واقعی از سختی کار و عظمت مجاهدت کارکنان صنعت نفت است.
۲. موضوعات سقف حقوق، سنوات بازنشستگی، مالیات و ادغام صندوق بازنشستگی و سایر موارد از مهمترین مسائل مورد بحث در این نشست ها بوده است
۳.در همین راستا هفته قبل نشست عمومی نمایندگان محترم " آقایان دکتر حسنوند،سیدکریم حسینی و سیدناصرحسینی پور" با کارکنان مناطق نفتخیز جنوب نیز برگزار شد.
۴. اگر طبق ادعای سایت مزبور، هدف از این جلسه، سیاسی و انتخاباتی بوده است، چه ضرورتی برای انتشار ان در وبسایت و درگاه سازمانی مناطق نفتخیز داشته است؟!!
بدیهیست نشست های سیاسی و آنهم بامسئولین دستگاه های دولتی بدون انعکاس رسانه ای و در فضایی بدوراز امکان رسانه ای شدن برگزار می گردد، در حالی که نشست سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با مدیران وکارشناسان‌نفتی توسط روابط عمومی مناطق منعکس شده است.
۵. نکته مهم‌حضور نمایندگان تشکل های مطالبه گر در این نشست بوده است که از بدنه کارشناسی مناطق نفتخیز جنوب می باشند و از حیث سلایق سیاسی واجد گرایشات متنوع و مختلف سیاسی می باشند.طبعاً اگر ادعای پایگاه خبری نفتی ها صحت داشته باشد، باید تمام اعضائی که در نشست حاضر شدند جملگی از حیث گفتمان سیاسی متعلق به جبهه پایداری باشند، در حالی که ترکیب اعضای جلسه ترکیبی از مدیران وکارشناسان با تنوع گرایشات سیاسی بوده است.
لذا باتوجه به ادله ها و نکات فوق، این نشست هیچگونه رویکرد سیاسی نداشته است و انتظار می رود رسانه ها با توجه به اخلاق رسانه ای و حرفه ای، تصورات ذهنی خود را بدون تحقیق و یقین و اطمینان کامل منتشر نکنند و اتهامی به افراد حقیقی و حقوقی و نیز دستگاه های دولتی وارد نکنند.پرواضح است تشخیص و تمییز نقدنصفانه و کارشناسانه از تخریب و اتهام برای هر وجود منصف و دلسوزی مقدور و مکشوف است
روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

 
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138226

کلیدواژه

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
محمد حبیبی سربندری / 1402/10/18 - 07:42
جالب بود جوابیه به نوعی تایید خبر بود مرسی نفتی‌ها👌😉💯
rateup 1
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها