نفت / شناسه خبر: 138136 / تاریخ انتشار : 1402/9/11 08:00
|

در کافی شاپ هتل انقلاب چه می‌گذرد؟/ بودجه مسوولیت اجتماعی نفت برای جبهه پایداری خرج می‌شود؟

ر حالیکه ورود سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی به مسائل سیاسی‌ و انتخاباتی ممنوع است اما شنیده می‌شود برخی از مدیران نفتی درحال برگزاری جلسات مختلف از جمله در کافی شاپ هتل انقلاب و عمدتا با منتسبین ...

نفتی ها /در حالیکه ورود سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی به مسائل سیاسی‌ و انتخاباتی ممنوع است اما شنیده می‌شود برخی از مدیران نفتی درحال برگزاری جلسات مختلف از جمله در کافی شاپ هتل انقلاب و عمدتا با منتسبین به جبهه پایداری هستند. گویا یکی ازاین افراد که اخیرا به برخی ابهامات وی بالاخص به دریافت حقوق جنوب و اشتغال در تهران وی پرداخته بودیم،هم اکنون هزینه این جلسات را از بودجه مناطق پرداخت می‌کند!(عکس این جلسات در "نفتی‌ها" محفوظ است)
ازسویی دیگر گویا جلسات سیاسی در مناطق با حضور یک نماینده مجلس و یکی ازمسوولان جبهه پایداری خوزستان با پول بیت‌المال در مهمانسراهای مناطق و‌ با حضور نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل، مدیر فنی که تصادفا ! هر دو دزفولی هستند در حال برگزاری است.
اگر چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد باید پرسید هزینه این جلسات از چه محلی پرداخت می‌گردد؟ که اگر چنین است باید گفت بودجه مسوولیت اجتماعی نفت در جیب جبهه پایداری!

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138136

کلیدواژه

مسوولیت اجتماعی نفت

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
سیدمحمدزعفرانچی / 1402/9/13 - 12:30
مطالعه شد
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها