نفت / شناسه خبر: 138135 / تاریخ انتشار : 1402/9/8 15:08
|

یک نظرسنجی نگران‌کننده در "نفتی‌ها": مخاطبان وزیر نفت را ضعیف‌ترین وزیر، از بین وزرای درگیر با صنعت نفت کشور دانستند!

"نفتی‌ها" در نظرسنجی این هفته خود ازمخاطبینش خواسته بود تا بگویند به نظرشان کدام یک از وزرای دولت سیزدهم که مرتبط با شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ نفت و پتروشیمی هستند،ضعیف‌تر عمل نموده که در این میان...

نفتی ها /"نفتی‌ها" در نظرسنجی این هفته خود از مخاطبینش خواسته بود تا بگویند به نظرشان کدام یک از وزرای دولت سیزدهم که مرتبط با شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ نفت و پتروشیمی هستند،ضعیف‌تر عمل نموده که در این میان؛ مخاطبان اوجی  وزیر نفت  را با ۳۷ درصد آرا ضعیف‌ترین وزیر، از بین وزرای درگیر با صنعت نفت کشور دانستند! در ادامه اما وزیر کار با ۳۰ درصد آرا، و وزیر آموزش‌و‌پرورش با ۲۲ درصد آرا در رتبه‌های بعدی  قرار گرفتند.

 
 
نکته مهم در این نظرسنجی اما اینجاست که انتخاب شدن وزیر نفت از میان سایر وزرا قدری نگران‌کننده است؛ از این بابت که این امر به نوعی نشان‌دهنده‌ی ناامیدی کارکنان صنعت نفت نسبت به عملکرد و توانایی‌های مدیریتی وزیر نفت است که خود جای تامل ذارذ.
 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138135

کلیدواژه

وزیر نفت

وزیر نفت ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
اکتشافی / 1402/9/14 - 07:40
چرا نگران کننده باشد....مگر تمامی مدیران انتصابی این آقای وزیر از بین ضعیفترین ها انتخاب نشده اند ؟؟؟ مگر همین آقای وزیر بر عکس تمام ادعا ها خنثی ترین ها در انتخاب مدیران عامل خودش و مدیران ارشد نبوده است ؟؟ مگر مدیر عامل نفت با انتخاب بی سواد ترین ها و بد سابقه ترین ها رکورد نزده است ؟؟
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها