نفت / شناسه خبر: 138098 / تاریخ انتشار : 1402/9/6 15:39
|

ماجرای افزایش ده برابری هزینه کپسول‌های گاز مایع چیست؟

با نزدیک شدن به فصول سرد سال مانند سالهای گدشته تهیه کپسول گاز مایع برای مردم استانهای جنوبی کشور علی الخصوص بوشهر که خود پایتخت نفت و گاز کشور است، تبدیل به دغدغه‌ای توقف ناپذیر شده است....

نفتی ها /با نزدیک شدن به فصول سرد سال مانند سالهای گدشته تهیه کپسول گاز  مایع برای مردم استانهای جنوبی کشور علی الخصوص بوشهر که خود پایتخت نفت و گاز کشور است، تبدیل به دغدغه‌ای توقف ناپذیر شده است؛ این معضل اما با اعلام  نرخ جدید کپسول گاز مایع، برای آن دسته از مصرف کنندگانی که سهمیه گاز یارانه ای ندارند و افزایش گاه تا ده برابری نرخ ها، سرمای هوا را برای آنها سردتر کرده است.
در واقع این نرخ گذاری جدید در کنار ابهامات، اعتراضاتی را از جانب برخی افراد از جمله، مالکان باغ شهرها و برخی از کارگاهها به همراه داشت و صد البته با توجه به تجربه گذشته در دو نرخی شدن بنزین، به نظر می رسد در آینده، شاهد بازار سیاه کپسول های گاز هم باشیم.
این اما در حالی است که مسئولین تا همین لحظه هیچ گونه کمبودی را در عرضه کپسول‌های گاز گردن نگرفته اند و حالا اماسوال این است که  اگر کمبود نیست پس علت این گرانی چیست؟! و چرا باید طبق گفته محلی ها  هر سیلندر گاز از ۳۵هزار تومان به ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است و این یعنی افزایش ده برابری قیمت که این خود نشان دهنده عدم مدیریت و یا شاید دلایل پشت پرده دیگر باشد.




 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138098

کلیدواژه

هزینه کپسول های گاز مایع

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها