نفت / شناسه خبر: 127484 / تاریخ انتشار : 1402/6/14 20:52
|

بازدید مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام‌ از خدمت رسانی به زائرین حسینی در مرز شلمچه

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فرمانداری بندرماهشهر، دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر...

نفتی ها /به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام؛ شامگاه یکشنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، فرماندار، دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر با حضور در مرز بین‌المللی شلمچه از خدمت رسانی مواکب به زائرین اربعین حسینی بازدید کردند.

در این بازدید که تا ساعاتی پس از بامداد دوشنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ به طول انجامید، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام پس از حضور در موکب حضرت علی اکبر (ع) منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و گفتگوی با خادمین، از نحوه خدمت رسانی به زائرین بازدید بعمل آورد و خواستار سرعت بخشیدن به خدمت رسانی به زائرین و تسهیل روند جابجایی زائرین شد.

در ادامه این بازدید، گزارشی از خدمات شرکت پتروشیمی بندرامام از جمله در اختیار گذاشتن ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به منظور جابجایی زائرین، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین لجستیک و کمک‌های نقدی و غیر نقدی ارائه و از مدیریت این شرکت به پاس خدمات ارایه شده تقدیر به عمل آمد.

گفتنی ست؛ پایانه مرز شلمچه که در جنوب غرب استان خوزستان واقع شده است همه ساله به عنوان یکی از گذرگاه‌های اصلی در ایام اربعین حسینی پذیرای صدها هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) است.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/127484

کلیدواژه

شرکت پتروشیمی بندرامام

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها