نفت / شناسه خبر: 127446 / تاریخ انتشار : 1402/6/29 14:19
|

معاون وزیر نفت فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ایران را برای عربستان معرفی کرد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید سفیر عربستان از نمایشگاه ایران پلاست گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطلوبی در صنعت پتروشیمی ایران مهیاست و آمادگی داریم...

نفتی ها /مرتضی شاهمیرزایی در دیدار با عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران که برای دومین بار از هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست بازدید کرد، اظهار کرد: ایران و عربستان به عنوان دو قدرت مهم منطقه‌ای با دارا بودن منابع بزرگ نفت و گاز، می‌توانند همکاری‌های خود را گسترش دهند.
وی افزود: صنعت پتروشیمی ایران دستاوردهای ارزشمندی را تحقق بخشیده است و در مسیر توسعه قرار دارد و آمادگی داریم تا با شرکت‌های بزرگی مانند آرامکو و سابیک همکاری کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه بسیار خرسند از میزبانی سفیر عربستان برای دومین بار در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست هستیم، گفت: دو کشور با هم دوست و متحد هستند و همکاری‌های مشترک مرز نمی‌شناسد.
شاهمیرزایی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در بخش دانش‌بنیان‌ها و سازندگان داخلی و مجریان طرح‌ها و بهره‌برداران طرح‌های پتروشیمی وجود دارد و آماده همکاری با شرکت‌های عربستان هستیم.
وی افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی نیز در صنعت پتروشیمی ایران مهیاست که آمادگی داریم تا این فرصت‌ها را در اختیار سابیک و آرامکو قرار دهیم، همچنین سبد متنوع محصولات پتروشیمی ایران و کالاها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت که از سوی سازندگان ایرانی ساخته می‌شود، می‌تواند از جمله موارد همکاری‌های مشترک باشد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/127446

کلیدواژه

نمایشگاه ایران پلاست

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها