نفت / شناسه خبر: 126979 / تاریخ انتشار : 1402/4/28 10:07
|

در آیین تجلیل از یکصد برند برتر در عرصه اقتصاد مقاومتی آریاساسول شرکت برتر در زمینه خلاقیت و نوآوری شد

شرکت پلیمر آریاساسول در آیین تجلیل از یکصد برند برتر در عرصه اقتصادی در شاخص خلاقیت و نوآوری در کنار سایر شرکت‌ها مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

نفتی ها /به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، همزمان با دهه تولید و تجارت، بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران صنعت، معدن و تجارت با هدف تجلیل از یکصد برند برتر در عرصه اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
این مراسم با هدف تحقق شعار سال و ماده ۲۰ ابلاغیه اقتصاد مقاومتی و به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران صنعت، معدن و تجارت کشور برگزار شد.
کمیسیون فرهنگی مجلس و شورای عالی کارآفرینان حامی اصلی برگزاری این مراسم بودند. 
شرکت‌های شرکت کننده در این دور بر اساس عملکرد سالانه در پنج شاخص خلاقیت و نوآوری، مشتری مداری، محبوبیت برند، کیفیت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفتند و شرکت‌های برتر در هر شاخص تقدیر شدند.
همچنین در این مراسم از کارآفرینان برتر کشور به‌دلیل تلاش و زحمات آن‌ها در عرصه ایجاد اشتغال، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، رشد تولید در کشور برای هموطنان، افزایش مشتری‌مداری میان مدیران، برندسازی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.
بر این اساس شرکت پلیمر آریاساسول در شاخص خلاقیت و نوآوری در کنار سایر شرکت‌ها به‌عنوان شرکت برتر انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/126979

کلیدواژه

شرکت پلیمر آریاساسول

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها