نفت / شناسه خبر: 126938 / تاریخ انتشار : 1402/4/28 13:46
|

وزارت نفت عزمی جدی برای رفع مشکلات کارکنان در مناطق عملیاتی دارد

نماینده وزیر و مدیرکل تخلفات اداری وزارت نفت گفت: این وزارت عزمی جدی برای رفع مشکلات کارکنان در مناطق عملیاتی دارد.

نفتی ها /علیرضا علیان‌نژاد صبح چهارشنبه در بازدید از پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی مرکز اقتصادی کشور است که متکی است به تولید حداکثری گاز است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی برای اقتصاد کشور، مهمترین بخشی که می‌تواند یک شکوفایی پایدار را به وجود بیاورد، تولید است و امروز شما متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از سرآمدان و نام‌آوران عرصه‌ی تولید کشور هستید.

نماینده وزیر نفت بیان کرد: خوشبختانه کارهای بسیار بزرگی در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شده و در هر بخشی از این مجموعه بزرگ نشانه‌های رشد و تعالی فکری و عملیِ فرزندان این کشور نمایان است و در کنار شما احساس غرور و افتخار می‌کنیم.

وی بیان کرد: تمام مدیران ارشد وزارت نفت با عزم جدی و با گام‌های بلند در راستای رفع مشکلات کارکنان حوزه عملیاتی در تلاش هستند و در جهت عزت و سربلندی کشور در سایه همدلی حرکت خواهیم کرد.

علیان‌نژاد تصریح کرد: امروز باید در سایه همدلی و اقدامات شایسته و نوآور در مسیر حل مشکلات و کمبودها حرکت کنیم و برای عزت و سربلندی کشور با تمام قوا گام برداریم و شما جوانان و سرمایه‌های ارزشمند کشور، همیشه بهترین دستاوردها را ثبت کرده‌اید.

وی گفت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته با رشادت و جانفشانی کاری بزرگ در عرصه تولید فصل زمستان رقم زدند و شما سربازان جبهه اقتصادی کشور پیشرو در تولید پایدار گاز کشور هستید و همواره در کنار شما متخصصان احساس غرور می‌کنیم.

نماینده وزیر و مدیرکل تخلفات اداری وزارت نفت با حضور در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی، از واحدهای مختلف این مجموعه بازدید و در جمع متخصصان و کارکنان اتاق کنترل این پالایشگاه حضور یافت.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/126938

کلیدواژه

مشکلات کارکنان در مناطق عملیاتی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها