نفت / شناسه خبر: 116279 / تاریخ انتشار : 1402/2/23 08:36
|

اختصاصی "نفتی‌ها": جای پای متهمین بانفوذ دربربادرفتن۱۲۰میلیون دلار ارز پتروشیمی جم

بیش از ده سال پیش، رقمی بالغ بر ۱۲۰ میلیون دلار‌ پتروشیمی جم توسط یک شرکت تراستی از بین می‌رود؛ که گویا دادگاه مرتبطین و مدیران متخلف ارز بربادرفته این شرکت پتروشیمی ...

نفتی ها /بیش از ده سال پیش، رقمی بالغ بر ۱۲۰ میلیون دلار‌ پتروشیمی جم توسط یک شرکت تراستی از بین می‌رود؛ که گویا دادگاه مرتبطین و مدیران متخلف ارز بربادرفته این شرکت پتروشیمی هفته گذشته در کیفری یک استان تهران برگزار شده و همچنان دست این پتروشیمی برای بازگرداندن مال خود به جزء توقیف اندکی اموال که تا کنون محقق شده فعلا تا پایان نتیجه دادگاه به هیچ کجا بند نیست. اما دراین پرونده، نام متهین قابل تاملی به چشم می‌خورد؛ "س-ب-ه-ش" فرزند یکی از مقامات کشوری در دهه‌های گذشته ،"ا-ی" مدیرعامل اسبق فعال در یکی از شرکت‌های درآمدزای تامین اجتماعی، "س-ع-ب" مدیرعامل اسبق یکی از ۴شرکت اصلی وزارت نفت، (ر-ع-ن) یکی از مدیران فعلی دولت رئیسی در یکی از شرکت‌های اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان از جمله متهمین اصلی این پرونده محسوب می‌گردند.

هرچند که این اتفاق این روزها بیشتر از سال‌های گذشته برای پتروشیمی‌های کشور در حال وقوع است و متاسفانه جدی گرفته نمی‌شود!



 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/116279

کلیدواژه

پتروشیمی جم

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها