نفت / شناسه خبر: 84716 / تاریخ انتشار : 1401/8/28 18:52
|

راه‌اندازی پارک‌های گوگردی برای جلوگیری از خام‌فروشی| ماهانه ۶۰ میلیون تن گوگرد در کشور تولید می‌شود

چگنی معاون وزیر نفت با اشاره به تولید ماهانه ۶۰ میلیون تن گوگرد در کشور از راه‌اندازی پارک‌های گوگردی برای جلوگیری از خام‌فروشی این محصول خبر داد.

نفتی ها /چگنی معاون وزیر نفت با اشاره به تولید ماهانه ۶۰ میلیون تن گوگرد در کشور از راه‌اندازی پارک‌های گوگردی برای جلوگیری از خام‌فروشی این محصول خبر داد.

مجید چگنی در حاشیه بازدید از پالایشگاه ششم پارس جنوبی اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران در راستای تامین گاز مردم بویژه در مناطق سردسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با آمادگی کامل برای ورود به فصل زمستان، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین سبد انرژی کشور نقش غیر قابل انکار دارد و افزایش تولید با روش‌های نوین و دانش‌بنیان در این مجموعه مورد تاکید است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز با اشاره به لزوم پرهیز از خام‌فروشی محصولات پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ماهانه ۶۰ میلیون تن گوگرد در کشور تولید و صادر می‌شود که تبدیل این محصول به سایر کالاها و صادرات آنها، افزایش ارزآوری را در بر خواهد داشت.

چگنی تصریح کرد: با استفاده از توان متخصصان داخلی و با روش‌های دانش‌بنیان و فناورانه، فرآوری گوگرد و تولید محصولات متنوع در دستور کار قرار دارد.

وی از راه‌اندازی چندین پارک گوگردی در کشور خبر داد و گفت: این پارک‌ها به منظور جلوگیری از خام‌فروشی گوگرد و افزایش اشتغال و درآمدزایی ایجاد شده‌اند که در ماه‌های آینده گسترش می‌یابند./تحلیل بازار

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/84716

کلیدواژه

پارک‌های گوگردی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها