نفت / شناسه خبر: 84207 / تاریخ انتشار : 1401/6/22 00:03
|

اولین واکنش رسمی مدیران فعلی پتروشیمی مهر به حاشیه‌های اخیر منتشر شد!

از یک هفته پیش تاکنون که با دستور قضایی مدیرعامل منصوب شده از سوی هلدینگ خلیج فارس در پتروشیمی مهر برکنار گردید؛ برخی از رسانه‌های کشور با تاکید بر بدهی ۱۷۰ میلیون دلاری سهامدار خارجی ...

نفتی ها /از یک هفته پیش تاکنون که با دستور قضایی مدیرعامل منصوب شده از سوی هلدینگ خلیج فارس در پتروشیمی مهر برکنار گردید؛ برخی از رسانه‌های کشور با تاکید بر بدهی ۱۷۰ میلیون دلاری سهامدار خارجی به این هلدینگ مدعی برباد رفتن منافع ملی شده‌اند؛ اگرچه دراین میان گفته می‌شوددر شرایط کنونی رقم بدهی کمتر از رقم عنوان شده است اما به هرحال با طرح شکایت سهامدار خارجی در دادگاه بین المللی و افزایش اختلافات، مدیران فعلی پتروشیمی مهر اقدام به انتشار بیانیه‌ای با عنوان "شفاف سازی شرکت پتروشیمی مهر در خصوص شایعات اخیر" برروی سایت رسمی این شرکت نموده‌اند که "نفتی‌ها" بدون هیچ گونه دخل و تصرفی آن را منتشر می‌نماید!
شفاف سازی شرکت پتروشیمی مهر در خصوص شایعات اخیر
بر اساس تصمیم قانونی – قضائی، حکم مدیرعامل سابق شرکت پتروشیمی مهر ( آقای محمد اسلامی شیروان) طی روزهای گذشته باطل اعلام شد؛ در همین راستا امور جاری شرکت وفق مقررات قانون تجارت به هیات مدیره قانونی آن واگذار گردید. لیکن طی چند روز گذشته شاهد فضا سازی های غلط بر علیه سهامداران محترم این پتروشیمی توسط برخی رسانه های داخلی بی اطلاع بودیم که متأسفانه  این شایعات و فضاسازی های سوء با رسانه های بیگانه و معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همسو گردید؛ یقیناً ورود رسانه های ضد انقلاب به این فضا موجبات تشویش اذهان مردم شریف ایران عزیزمان گردیده است.
در ابتدا لازم به توضیح می دانیم که به اطلاع ملت شریف ایران برسانیم، پتروشیمی مهر کمافی سابق با اتکاء به تخصص و دانش جوانان این مملکت در حال تولید و فعالیت در عرصه صنعت پتروشیمی می باشد. قویاً هر گونه اخبار مبنی بر ورشکستگی، تعطیلی، اختلاس، یا هر نوع فساد مالی در این شرکت قویاً تکذیب و مردود اعلام می شود. در این بین باید خاطر نشان شد که مدیر معزول سابق با سوءاستفاده از صفحه اینستاگرام شرکت پتروشیمی مهر اقدام به بازنشر برخی اخبار جعلی و دروغ نموده است. لذا رسماً اعلام می گردد هرگونه اخبار یا موضوعی در رابطه با شرکت پتروشیمی مهر فقط از سایت رسمی شرکت قابل استناد و انتشار است و تمامی صفحات مجازی که بنام یا برای این شرکت سابقاً بوده یا در آینده ایجاد شوند، به هیچ وجه ارتباطی با شرکت پتروشیمی مهر نخواهند داشت.
بدیهی است شرکت پتروشیمی مهر حق تعقیب قضائی و کیفری انتشار دهندگان اخبار و شایعات غیر واقعی روزهای اخیر و بازنشر دهندگان آن را برای خود محفوظ می دارد.

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/84207

کلیدواژه

پتروشیمی مهر

هلدینگ خلیج فارس

شرکت پتروشیمی مهر

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
نازنین / 1401/6/22 - 15:29
بیچاره ما که سهام خلجی فارسو خریدیم و روز به روز داره میفته از قیمتش و ضربه این خرابکاریای هولدینگی رو ما داریم متحمل میشیم
rateup 3
 ratedown 1

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها