نفت / شناسه خبر: 83695 / تاریخ انتشار : 1401/4/25 07:33
|

سایه بلاتکلیفی بر سر هلدینگ خلیج فارس/ ماجرا چیست؟

روز چهارشنبه هفته گذشته بالاخره پس از هفته ها بلاتکلیفی هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس باوجود ۲ عضو تقریبا مهمان تشکیل جلسه می‌دهد و آنطور که شنیده می‌شود...

نفتی ها /آذر جزایری_روز چهارشنبه هفته گذشته بالاخره پس از هفته ها بلاتکلیفی هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس باوجود ۲ عضو تقریبا مهمان تشکیل جلسه می‌دهد و آنطور که شنیده می‌شود این جلسه بدون هیچگونه  حاشیه ای به پایان می‌رسد و در ظاهر همه اعضا بر موضوعات مطرح شده دراین جسه هم نظر بوده اند؛ اما از نظر کارشناسان این تازه اول راه است چراکه هماهنگی از بین رفته میان اعضای این هیات مدیره برای برگشتن به شرایط عادی به زمان زیادی نیازمند است در حالیکه همین الان نیز وضعیت هلدینگ خلیج فارس از جهات بسیاری از مرز وقت اضافه نیز ماه هاست که عبور نموده است.
در ابتدا اگرچه باید به این نکته تاکید نمود که ۲ تن از اعضای هیات مدیره یعنی بیژن چگنی و پیام کهتری بنابر موارد قانونی به زودی این هیات مدیره را ترک  خواهند نمود و اشخاص دیگری جایگزین آنان خواهند شد اما متاسفانه با تعلل ایجاد شده از سوی وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای معرفی نامزدهای احتمالی خود ، این امر نیز با مشکلاتی مواجه شده و به نوعی گره ای در هیات مدیره ایجاد کرده که بازکردن آن آسان نخواهد بود.
دراین بین سود این بلاتکلیفی این روزها به جیب برخی از مدیران زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس رفته؛ مدیرانی که به واسطه عملکرد نامناسب قرار بر تغییر آنان بوده اما بواسطه اختلافات میان هیات مدیره و مدیرعامل همچنان بر جای خود ثابت مانده اند و حتی کار به جایی رسیده که روال قانونی انجام شده در هر مجمع که شامل معرفی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل است را به نفع خود مصادره کرده اند و با انتشار اخباری چون ۲ سال دیگر حضورشان تمدید شده و انتشار گسترده آن در میان رسانه‌ها و مهمتر تاکید بر تایید علی عسگری بر عملکردشان سعی بر حفظ صندلی خود در دوره جدید دارند و همین امر با ناامیدی بدنه زیرمجموعه آنان باعث لطمات زیادی به مجموعه‌های تحت الامرشان شده است. از سویی هستند مدیران عامل توانمندی که زیرمجموعه این هلدینگ مشفول بکارند و به دلیل عدم اطمینان از حفظ جایگاه خود این روزها با قدرت گذشته برای میان مدت و بلند مدت مجموعه خود تصمیم گیری نمی‌کنند چراکه از حضور خود حتی برای یک روز دیگر اطمینان خاطر ندارند.
براین اساس شاید لازم باشد هر چه زودتر برای هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس تصمیم گیری کرد تا شاید با بازگشت آرامش به این هیات مدیره بتوان تغییرات را از سر گرفت و تکلیف زیرمجموعه های این هلدینگ را مشخص کرد تا در میان مدت و بلند مدت شاهد لطمه ناشی از بلاتکلیفی در سطح مدیران هلدینگ خلیج فارس نباشیم.

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/83695

کلیدواژه

هلدینگ خلیج فارس

بیژن چگنی

پیام کهتری

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
نازنین / 1401/4/25 - 12:53
یکی باید به این ها یادآوری کنه که خلیج فارس اموال مردم هست. این بی کار گشتن مدیران ارشد خلیج فارس در واقع دست درازی به اموال مردم هست. مدیرعامل و هیأت مدیره باید حواسشون به مدیران زیردست که این روزها کم مانده بالشت با خودشون بیارن و بخوابن باشه! واقعا ننگ و شرم لایق وجود این آدم ها
rateup 8
 ratedown 1

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها