نفت / شناسه خبر: 83551 / تاریخ انتشار : 1401/4/2 18:20
|

دو برابر شدن حمل نفت و فرآورده‌های نفتی در ۷ ماه گذشته

مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: دستاورد دو برابر شدن حمل نفت و فرآورده‌های نفتی در ۷ ماه گذشته از افتخارات شرکت ملی نفتکش ایران است.

نفتی ها /به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در دوره مدیریت جدید، نقطه تمرکز مدیریتی خود را بر موضوعات کلیدی حل چالش‌های منابع انسانی، توسعه و نوسازی ناوگان و توجه و تمرکز بر استفاده از توان داخل ذکر کرده و دستاورد دو برابر شدن حمل نفت و فرآورده‌های نفتی طی هفت ماه گذشته را از افتخارات ملی شرکت ملی نفتکش دانست.

حسین شیوا در بازدید از کشتی‌های شرکت ملی نفتکش در منطقه خارک که به مناسبت چهارم تیرماه، روز جهانی دریانورد انجام شد، ضمن تبریک روز دریانورد به جامعه دریایی و همه دریانوردان شرکت ملی نفتکش، فعالیت و کار این دریانوردان را مصداق واقعی جهاد در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی عنوان کرد.

شیوا با بیان اینکه در زمینه منابع انسانی و حل چالش‌های فراروی دریانوردان، طی چند ماه گذشته اقدامات مهمی انجام شده است، این حرکت را رو به جلو توصیف و عنوان کرد اقدامات دیگری نیز برای بهبود وضعیت کارکنان و دریانوردان شرکت، اتخاذ خواهد شد.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/83551

کلیدواژه

مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران

حسین شیوا

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها