نفت / شناسه خبر: 83547 / تاریخ انتشار : 1401/4/1 15:08
|

وزارت نفت تا تیرماه بدهی اعتبارات مربوط به قیر با دستگاه‌ها را تسویه می‌کند

در جلسه امروز مقرر شد، وزارت نفت حواله‌های قیر صادر شده در سال ۱۴۰۰ به میزان ۴۶ هزار و پانصد میلیارد ریال را حداکثر تا پایان تیرماه تحویل دستگاه‌های اجرایی کند.

نفتی ها /عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز سه شنبه (۳۱ خرداد) این کمیسیون، اظهار داشت: جلسه امروز با حضور جواد اوجی وزیر نفت و علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای بند (ز) تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در مورد اختصاص قیر به دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای پروژه های عمرانی و عملیات راه‌سازی برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد وزارت نفت حواله‌های صادر شده در سال ۱۴۰۰ را به میزان ۴۶ هزار و پانصد میلیارد ریال  ( بر اساس مفاد صورت جلسه مورخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در دفتر نایب رئیس مجلس) حداکثر تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ تحویل دستگاه‌های اجرایی کند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین وزارت نفت متعهد شد تا زمان تصمیم گیری نهایی پیرامون لایحه پیشنهادی دولت وکیوم باتوم سال جاری را حداکثر تا اسفند ماه به میزان ۱۹۰ هزار میلیارد ریال تحویل دستگاه‌های اجرایی کند.
ایری تصریح کرد: طرح پیشنهادی دولت و نمایندگان حاضر در جلسه از طریق کمیسیون انرژی یا عمران حداکثر تا یک ماه تصویب خواهد شد. دولت با این طرح موافقت کرده و وزیر را به عنوان نماینده دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه برخی از دستگاه‌ها در دریافت حواله قیر خود کوتاهی می‌کنند، کمیسیون عمران با جدیت بر عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه نظارت کرده و در صورت مشاهده تخلف و کوتاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد./فارس

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/83547

کلیدواژه

وزارت نفت

عبدالجلال ایری

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها