نفت / شناسه خبر: 83475 / تاریخ انتشار : 1401/3/25 09:57
|

برنامه‌های وزارت نفت در حوزه انرژی برای کمیسیون انرژی تشریح شد

وزیر نفت از تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های وزارت نفت در حوزه انرژی برای رییس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نفتی ها /جواد اوجی پس از حضور در کمیسیون انرژی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: حسب دستور و درخواست رییس و اعضای کمیسیون انرژی مبنی بر تشریح و ارائه گزارش درباره دیپلماسی در حوزه وزارت نفت در دولت سیزدهم به ویژه در چند ماه اخیر به همراه مدیران ارشد وزارت در این کمیسیون حضور پیدا کردیم و در مورد مذاکرات خود در روسیه و سفر اخیر معاون نخست وزیر روسیه به ایران گزارشاتی ارائه داریم.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های میان ایران و روسیه در حوزه انرژی، افزود: همچنین دستاوردهای سفر به چند کشور آمریکای لاتین در حوزه تامین سوخت، بحث صادرات و صدور خدمات فنی و مهندسی تشریح شد، البته گزارش سفر به کشور آذربایجان همچون انعقاد تفاهم‌نامه در رابطه با افزایش سوآپ گازی میان ترکمنستان و آذربایجان از طریق ایران، همچنین توسعه میادین مشترک در دریای خزر در قالب کمیته تخصصی مشترک میان ایران و آذربایجان نیز بیان شد.

به گفته اوجی بحث اتفاقات اخیر میان ایران و عمان، همچون توسعه میدان نفتی هنگام به صورت مشترک، صدور خدمات فنی و مهندسی نیز امروز  در کمیسیون انرژی مجلس مطرح شد.

وزیر نفت گفت: در مجموع دیدگاه‌ها و برنامه‌های وزارت نفت در حوزه انرژی امروز برای رییس و اعضای کمیسیون انرژی مطرح و تشریح شدند./ایرنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/83475

کلیدواژه

کمیسیون انرژی

تفاهم‌نامه‌های میان ایران و روسیه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها