نفت / شناسه خبر: 73171 / تاریخ انتشار : 1401/2/21 07:48
|

نظرسنجی ادامه دارد/انتخاب کدام مدیر هلدینگ‌فعال در حوزه پتروشیمی شایسته‌تر است؟

پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" در نظرسنجی این هفته خود از مخاطبینش خواسته تا بگویند به نظرشان انتخاب کدامیک از مدیران هلدینگ‌های فعال در حوزه پتروشیمی شایسته‌تر بوده است؟

نفتی ها /با توجه به ساختار تحریم‌ها و وضعیت پیچیده اقتصادی این روزهای کشور و وضعیت نفت و گاز، هلدینگ‌های فعال در حوزه پتروشیمی در سال های اخیر اهمیت بیشتری در چرخه تامین هزینه های جاری دولت یافته است، و تبدیل به  منبعی برای تامین ارز و پوشش دادن مخارج ملی ایران مبدل شده است.

همچنین این هلدینگ‌ها طرح های توسعه ای قابل توجه ای نیز در دست اجرا دارند که باید توسط مدیران عامل  اجرایی شوند،از همین رو مدیرانی که بر مسند این هلدینگ‌ها می‌نشینند اهمیت صد برابری می‌یابد.
در حال حاضر صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول)، ۴ هلدینگ بورسی بزرگ و فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی هستند که فعالیت‌های مهمی در این عرصه از سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی گرفته تا انتقال فناوری‌های پیشرفته صنعتی به بخش تولید و پالایش فرآورده‌های پتروشیمی و مواد شیمیایی، صنایع مهندسی و مکانیکی، مدیریت و مالکیت پروژه‌های صنعتی و بازاریابی محصولات را بر عهده دارند.

درهمین راستا پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" نظرسنجی هفته گذشته خود را به این موضوع اختصاص داد و از مخاطبینش خواست تا بگویند ازنگاهشان انتخاب کدامیک از مدیران هلدینگ‌های فعال در حوزهپتروشیمی شایسته‌تر بوده است؟ که در این میان  "قنبری" مدیر عامل هلدینگ نفت و گاز  پارسیان با کسب ۶۵ درصد آرا در صدر این نظرسنجی  قرار گرفت و نفر دوم هم "اسم‌خانی" مدیرعامل هلدینگ تاپیکو با ۳۰ درصد آرا در رتبه دوم این نظرسنجی قرار دارد.



 

 

 

شما مخاطبین عزیز "نفتی‌ها" می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی  اینجا کلیک کنید

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/73171

کلیدواژه

هلدینگ‌فعال در حوزه پتروشیمی

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
رضاکامیاب / 1401/2/21 - 08:15
علی عسگری، هلدینگ خلیج فارس
rateup 1
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها