نفت / شناسه خبر: 73041 / تاریخ انتشار : 1401/1/31 03:22
|

نظرسنجی به پایان رسید/ هیچکدام از معاونان چهار شرکت اصلی وزارت نفت نمره قبولی نگرفتند

در این میان ۴۰ درصد مخاطبان از عملکرد هیچکدام از معاونان رضایت نداشتند و در رتبه بعدی جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با ۲۹ درصد آرا رتبه دوم را کسب کرد.

نفتی ها /در نهایت نخستین نظرسنجی۱۴۰۱  "نفتی‌ها" که از لحاظ مشارکت مخاطبان در رای‌گیری  هم کم‌سابقه بود، با عنوان   "برترین معاون وزیر نفت در سال ۱۴۰۰چه کسی بود؟ "به پایان رسید.
در این نظرسنجی از مخاطبین  که جزو متخصصین و فعالان حوزه نفت و انرژی هستند خواسته شده بود تا اعلام کنند به نظرشان کدام یک از ۴ معاون وزیر نفت در سال ۱۴۰۰ عملکرد بهتری داشتند؛  که در این میان ۴۰ درصد مخاطبان از عملکرد هیچکدام از معاونان رضایت نداشتند و در رتبه بعدی  جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش  و پخش با ۲۹ درصد آرا رتبه دوم را کسب کرد.

 
 
 
نکته اما اینجاست که به نظر می‌رسد، ​وضعیت بکارگیری مدیران در بدنه صنعت نفت شرایطی را رقم زده است که بسیاری از شرایط موجود چندان رضایت ندارند و از سویی دیگر بعضا دیده می‌شود برخی از مدیران نفتی کارکشته تصمیم گرفته اند یا درگوشه ای نظاره گر باشند و یا با مامور شدن به نهادهای دیگر، از شریک شدن با این تیم دوری کنند!
هرجند موافقان عملکرد اوجی معتقدند که وزیر نفت و معاونانش وزارت‌خانه‌ای تحویل گرفته‌اند که چندین سال با شیوه‌های متفاوت کار کرده است و حالا که روش‌های اجرایی به طور کلی در دولت تغییر کرده است، برای به ثمر رسیدن باید زمان لازم به وزارت‌خانه داد و  می‌گویند بسیاری از  این انتقادات وارده  مربوط به اطرافیان اوجی است و خود وزیر نفت برای حفظ موقعیت خود، ناچار است به طیف‌های گوناگون سیاسی که تاکنون در وزارت نفت حضور داشته‌اند، پست‌های مدیریتی بدهد و همین موضوع دست او را برای تصمیم‌گیری یکدست در وزارتخانه بسته است!
اما بررسی نحوه مدیریت چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت،نیز به جهت تاثیر‌گذاری بالایی که دارند اهمیت زیادی دارد که عملکردشان باید  مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/73041

کلیدواژه

معاونان چهار شرکت اصلی وزارت نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها