نفت / شناسه خبر: 52373 / تاریخ انتشار : 1400/10/28 14:53
|

پژوهشگاه صنعت نفت سرمایه‌ معتبر وزارت نفت است

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و تمشیت امور پژوهشگاه صنعت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت ظرفیت و سرمایه‌ای معتبر برای وزارت نفت به‌شمار می‌آید و مشابه آن در تهران وجود ندارد.

نفتی ها /معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و تمشیت امور پژوهشگاه صنعت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت ظرفیت و سرمایه‌ای معتبر برای وزارت نفت به‌شمار می‌آید و مشابه آن در تهران وجود ندارد.

وحیدرضا زیدی‌فرد روز دوشنبه (۲۷ دی‌ماه) در بازدید از دستاوردهای فناورانه پژوهشگاه صنعت نفت، ضمن قدردانی از زحمات محققان و کارکنان این مرکز علمی، با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت موجود در این مجموعه به بهترین شکل استفاده کنیم، تصریح کرد: همه تلاش ما در دوره جدید آن است که از ظرفیت‌های پژوهشگاه نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم و بر اساس اذعان مدیران پژوهشگاه، دغدغه همه مدیران و کارکنان این مجموعه اعتلا و پیشرفت صنعت نفت است و همه تلاش این افراد برای خلق ارزش افزوده بیشتر و کمک به صنعت نفت است.

وی به مشکلات اعضای هیئت علمی پژوهشگاه نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات این گروه از محققان پژوهشگاه صنعت نفت را برطرف کنیم تا بتوانند حرکت‌های فناورانه را به‌خوبی در مجموعه راهبری کنند.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری به ساختار بودجه پژوهشگاه و حمایت‌های مالی که باید اجرایی شود، اشاره کرد و گفت: در دنیا نگاه به سازمان‌های فناورمحور نگاه پشتیبانی است زیرا هدف از تأسیس این مراکز توسعه فناوری و ایجاد ارزش افزوده برای کشور است، می‌دانیم که به‌واسطه این مجموعه، مشکلات بسیاری از صنایع رفع می‌شود و بنابراین باید از این مجموعه حمایت کنیم تا مأموریت آن دچار خدشه نشود.

زیدی‌فرد در خاتمه اظهار کرد: پژوهشگاه صنعت نفت این توانایی را دارد که با توجه به ظرفیت، نیروی انسانی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود به‌عنوان بازوی قوی برای صنعت نفت و کشور در زمینه پژوهش و فناوری ایفای نقش کند.

این نشست با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و تمشیت امور پژوهشگاه صنعت نفت، رئیس برنامه‌ریزی و سیستم اطلاعات مدیریت معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت و رئیس و مدیران پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/52373

کلیدواژه

معاون وزیر نفت

تمشیت

پژوهشگاه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها