نفت / شناسه خبر: 52312 / تاریخ انتشار : 1400/10/21 13:50
|

چرا شرکت ملی پخش در خصوص سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی پاسخگونیست؟

درحالی که فعالان تاکسی‌های اینترنتی در تماس با خبرگزاری تسنیم از عدم واریز سهمیه سوخت خود مطابق گذشته گلایه‌مند هستند، پیگیری‌های متعدد از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بی‌نتیجه مانده و ...

نفتی ها /درحالی که فعالان تاکسی‌های اینترنتی در تماس با خبرگزاری تسنیم از عدم واریز سهمیه سوخت خود مطابق گذشته گلایه‌مند هستند، پیگیری‌های متعدد از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بی‌نتیجه مانده و این شرکت حاضر به پاسخگویی نیست.
رانندگان فعال در سرویس‌های تاکسی اینترنتی به صورت اعتباری سهمیه سوخت دریافت می‌کنند. این اعتبار سهمیه از سوی نهادهای دولتی واریز می‌شود؛ به طوری که اسامی رانندگان واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت و میزان پیمایش ماهانه آنها که از سوی شرکت‌های اینترنتی محل فعالیت این رانندگان به وزارت کشور ارسال شده، از سوی وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جهت واریز اعلام می شود.
بر این اساس، سهمیه خودروهای تک‌سوز فعال در تاکسی‌های اینترنتی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۷۵ لیتر بنزین است و با سقف ۳۰۰ لیتر در اختیارشان قرار می‌گیرد و خودروهای دوگانه‌سوز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۵.۲۵ لیتر بنزین، اعتبار سهمیه سوخت دارند و با سقف حداکثر ۱۸۰ لیتر در ماه در اختیارشان قرار می‌گیرد.
از اواخر آذرماه تا میانه دی‌ماه، تعداد زیادی از فعالان تاکسی‌های اینترنتی به صورت مستمر خواستار پیگیری چرایی واریز نشدن سهمیه بنزین خود مطابق گذشته شده‌اند.
برخی از این افراد اعلام کردند که با حدود ۳ ماه تاخیر در واریز سهمیه‌های خود مواجه‌اند و برخی نیز مدعی شدند که سهمیه خود را کامل دریافت نکرده‌اند و اغلب این رانندگان اعلام می کردند، هیچ نهادی حاضر به پاسخگویی شفاف به آنها نیست.
پیگیری قریب به ۱۵ روزه  از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص چرایی ایجاد اختلال در واریز سهمیه بنزین فعالان تاکسی‌های اینترنتی بی‌نتیجه مانده و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی حاضر به هیچ‌گونه پاسخ‌دهی در این باره نیستند./تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/52312

کلیدواژه

سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
حسین / 1402/4/7 - 12:55
فکر کنم در شرکت نفت رو باید بست
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها