نفت / شناسه خبر: 42197 / تاریخ انتشار : 1400/10/8 08:07
|

عملکرد ۱۰۰ روزه وزیر نفت دولت سیزدهم چگونه بود؟/ نظرسنجی همچنان ادامه دارد

در این میان ۶۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی عملکرد ۱۰۰ روزه اوجی را بسیار ضعیف دانستند! و تنها ۱ درصد از عملکرد وزیر جدید نفت رضایت کامل داشتند.

نفتی ها /ببش  از  ۱۰۰روز  از زمانی‌که اوجی به عنوان وزیرنفت انتخاب شد می‌گذرد و صد البته که زمان کوتاهی برای قضاوت در مورد عملکرد وی و یارانش در عرصه نفت است؛ اما به اذعان بسیاری از کارشناسان، در همین مدت کوتاه نسبت به آینده این صنعت برمبنای مدیریت فعلی، یاس و ناامیدی در بدنه صنعت نفت ایجاد شده؛ ناامیدی که همیشه بنابر تجربه مدیریت وزرای قبلی نفت در بدبینانه‌ترین حالت بیش از یک تا ۲ سال پس از مدیریت یک وزیر در نفت ایجاد می‌شد اما امروز بنابر اتفاق‌های پیش آمده در کمتر از ۹۰ روز مدیریت اوجی در صنعت نفت، این ناامیدی در سطح بدنه این صنعت رواج یافته است؛ و"نفتی‌ها" هم این در طی نظرسنجی هفته گذشته خود شاهد این موضوع بود.

پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" نظرسنجی هفته گذشته از مخاطبین عزیزش که اغلب جزو ، مدیران، کارشناسان و دلسوزان  و صد البته کارکنان حوزه نفت و انرژی هستند  خواست تا بگویند با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از حضور اوجی بر مسند مدیریت وزارت نفت عملکرد این وزیر دولت سیزدهم را چگونه ارزیابی می‌کنند؟ که در این میان ۶۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی  عملکرد ۱۰۰ روزه اوجی  را بسیار ضعیف دانستند! و تنها ۱ درصد از عملکرد وزیر جدید  نفت رضایت کامل داشتند.

 
 
از سویی دیگر اما کامنت‌ها پست مربوط به این نظرسنجی  در صفحه اینستاگرام "نفتی‌ها" هم در نوع خود جال بود و موید همین جو ناامیدی که بسیاری  معتقدند در فضای  نفت ایجاد شده بودند برای  مشاهده پست مربوط به این نظرسنجی  در صفحه "نفتی‌ها" اینجا کلیک کنید.
این اما در حالی  است که روز گذشته نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی خود بررسی گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت نفت را در دستور کار قرار دادند و حتی  مالک شریعتی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز چند هفته‌ی پیش طی توییتی درباره گزارش دیوان محاسبات در مورد عملکرد حوزه نفت در بودجه ۱۴۰۰ نوشته بود:طبق گزارش اخیر دیوان محاسبات، متاسفانه عملکرد حوزه نفت در بودجه ۱۴۰۰ به هیچ وجه قابل قبول نیست. گر چه عمده بی عملی و بدعملی متوجه ۵ ماه اول دولت روحانی است، اما باگذشت بیش از ۳ ماه از دولت سیزدهم، باید گامهایی برداشته میشد، لذا سوالی در این خصوص از آقای اوجی وزیر محترم نفت ثبت کرده‌ام.
 
اما این نظرسنجی همچنان ادامه دارد و شما مخاطبین عزیز "نفتی‌ها" همچنان می‌توانید برای  شرکت در این نظرسنجی  اینجا کلیک کنید.
 
 
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/42197

کلیدواژه

نظرسنجی

عملکرد ۱۰۰ روزه اوجی

کمیسیون انرژی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها