نفت / شناسه خبر: 41921 / تاریخ انتشار : 1400/9/3 11:58
|

اوجی باردیگر از اختیاراتش بهره می‌برد/ شاه‌میرزایی مدیرعامل NPC می‌شود!

شنیده ها حکایت از آن دارد که به زودی شاه‌میرزایی با اختیار اوجی، به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی خواهد شد.

نفتی ها /شنیده ها حکایت از آن دارد که به زودی شاه‌میرزایی با اختیار اوجی، به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی خواهد شد.
گفته می‌شود وزیرنفت دولت سیزدهم باردیگر در نظر دارد از اختیارات خود برای انتصاب یک معاون دیگر خود استفاده و شاه‌میرزایی را در جایگاه مدیریت NPC منصوب نماید.
این درحالی است که پیش ازاین نیز زنگنه وزیر سابق نفت در تلاش بود تا ختلان را دراین سمت بکار بگیرد که ماده ۱۹ اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تلاش نهادهای نظارتی در راستای مغایرت این امر با ماده ۱۹، مانع اینکار شد. اما در دولت سیزدهم که همواره بر قانون گرائی تاکید می‌گردد به راحتی این قانون نادیده گرفته می‌شود و وزیر نفت می‌تواند از اختیارات خود بهره ببرد!

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41921

کلیدواژه

شاه‌میرزایی

NPC

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها