نفت / شناسه خبر: 41442 / تاریخ انتشار : 1400/7/14 10:57
|

نارضایتی مخاطبین "نفتی‌ها" از انتصابات اخیر وزارت نفت

در این میان بسیاری هم معتقد‌ند که گویی وزیر نفت تمایلی به تغییرات شتابزده و سلسله‌وار مدیریتی در وزارتخانه‌ ندارد...

نقتی ها /نهم مهرماه بود که جواد اوجی  در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه از زمان به‌عهده گرفتن مسئولیت وزارت نفت تاکنون بیش از ۱۳ مدیر توانمند، متخصص، جهادی و فسادستیز را در نفت منصوب نموده افزود: همه تلاش مدیران و وزیران دولت رفع دغدغه و حل مشکلات و چالش‌های مردم است.

حالا اما با گذشت چندین هفته از آغاز وزارت وزیر نفت جدید و انجام انتصابات مختلف در این وزارتخانه و شرکت‌های تابعه، بحث و گفتگوهای زیادی نیز حول و محور این انتصابات شکل گرفته است؛ در این میان بسیاری هم معتقد‌ند که گویی وزیر نفت تمایلی به تغییرات شتابزده و سلسله‌وار مدیریتی در وزارتخانه‌ ندارد؛ ازسویی دیگر اما برخی معتقد‌ند که این انتصابات تا حدودی  هم غیرقابل پیش‌بینی بودند.
در همین راستا بود که پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" نظرسنجی هفتگی خود را به این موضوع اختصاص داد و از مخاطبین خود خواست تا بگویید به نظرشان اوجی مدیران جدید خود در وزارت نفت را بر مبنای تجربه و تخصص برگزیده است یا خیر؟
اما در نهایت نظر مخاطبین هم در نوع خود جالب بود! نزدیک به ۵۸ درصد از روند فعلی انتصابات راضی نبودند و از میان گروه شرکت کننده تنها ۲۲ درصد با این انتصابات موافق بودند؛ نکته اما اینجاست که باید دید چرا تعداد ناراضیان از این انتصابات از افراد راضی بیشتر بوده است، در صورتی که عمر چندانی  هم از این انتصابات صورت گرفته، نگذشته است.

 

شما مخاطبین عزیز "نفتی‌ها" همچنان برای شرکت در این نظرسنجی  اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41442

کلیدواژه

انتصابات اخير وزارت نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها