نفت / شناسه خبر: 41400 / تاریخ انتشار : 1400/7/4 11:38
|

نارضایتی گسترده مردم از کم فروشی در پمپ‌های بنزین

متاسفانه بدلیل ضعف نظارت و نظارت غیر موثر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این معضل به ظاهر موردی در حال تبدیل شدن بنوعی نارضایتی جمعی و ملی است.

نقتی ها /دزدی فقط بالا رفتن از دیوار مردم نیست. کم فروشی‌ها و تقلب‌های صورت گرفته در برخی از پمپ‌های بنزین هم دزدی است (جایگاه داران). متاسفانه بدلیل ضعف نظارت و نظارت غیر موثر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این معضل به ظاهر موردی در حال تبدیل شدن بنوعی نارضایتی جمعی و ملی است. از سازمان بازرسی کشور درخواست ورود مستقیم داریم. از دادستان کل کشور درخواست ورود مستقیم دارد. از اطلاعات سپاه درخواست ورود مستقیم داریم. از شخص آقای رئیسی درخواست ورود مستقیم داریم. از وزیر جدید نفت جناب اوجی، درخواست ورود مستقیم داریم.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مدعی است که با راه اندازی سامانه ثبت شکایات مردمی (شماره تماس ۰۹۶۲۷ به صورت ۲۴ ساعته) از تخلفات و نارضایتی‌های احتمالی از فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت، اقدام نظارتی موثر و کافی برای ساماندهی تخلفات احتمالی و رسیدگی به شکایات صورت گرفته است.

اما در عمل و در سطح جامعه شاهد تداوم نارضایتی‌های مردم از روند رسیدگی و شیوه پاسخگویی و پیگیری شکایات شان هستیم. مسلما سامانه‌ای که در انتها، خرابی آمپر بنزین خودرو‌ها را مقصر داستان و عامل ایجاد سو تفاهم‌ها اعلام می‌کند، بدرد مردم نمی‌خورد.

شنیده‌های غیر رسمی حکایت از برخی تبانی‌ها بین شرکت‌های طرف قرارداد با استاندارد برای تنظیم پمپ‌های مستقر در جایگاه‌ها با جایگاه داران متخلف دارد. خود این ادعا نیز نیازمند راست آزمایی و تحقیق است (چقدر زیبا می‌شد که مجلس تحقیق و تفحص از دو سازمان ملی استاندارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور را در دستور کار قرار می‌داد).

آیا در چنین شرایطی نباید دادستان کل کشور، سازمان بازرسی کشور، اطلاعات سپاه و سایر نهاد‌های امنیتی، نظارتی و بازرسی برای کاهش نارضایتی عمومی، ورود موثر داشته باشند؟/شعارسال

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41400

کلیدواژه

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

کم فروشی در پمپ‌های بنزین

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها