نفت / شناسه خبر: 41206 / تاریخ انتشار : 1400/6/12 21:50
|

پالایش نفت تهران افزایش سرمایه می‌دهد؟

هیات مدیره شرکت پالایش نفت تهران در نظر دارد سرمایه این شرکت را ۱۲۶ درصد افزایش دهد.

نفتی‌ها /پالایش نفت تهران در تازه ترین اطلاعیه اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی را مبنی بر افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۷۵ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۷۰ هزار میلیارد ریال را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه در تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۰،هیات مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه ۱۲۶ درصدی از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی ارائه می‌شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41206

کلیدواژه

شرکت پالایش نفت تهران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها