نفت / شناسه خبر: 41204 / تاریخ انتشار : 1400/6/12 12:21
|

ابهام در افزایش ۱۶۵ درصدی سود محقق شده شجم!/ پتروشیمی تخت جمشید چه می‌کند؟

شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید در ۹ ماهه ابتدایی سال ۸۳۲ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

نفتی‌ها /به گزارش "نفتی‌ها" در تازه ترین اطلاعیه صورت‌های مالی شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید سود خالص این شرکت برای دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ مبلغ ۵ هزار و ۴۱۰ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال محقق شد و به ازای هر سهم مبلغ ۸۳۲ ریال سود کنار گذاشته شد.
بر اساس این گزارش، سود محقق شده هر سهم شجم در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۵ درصد افزایش یافته که شرکت دلایل آن را اعلام نکرده است.
در این گزارش درآمد این شرکت تا پایان خرداد و دوره ۹ ماهه مبلغ ۱۸ هزار و ۶۴۴ میلیارد و ۱۴۸ میلیون بوده است که پس از کسر مبلغ ۱۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی و هزینه فروش،اداری و عمومی و کسر هزینه‌های دیگر،سود عملیاتی این شرکت به مبلغ ۶ هزار و ۷۳ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال رسید.از این مبلغ هزینه مالیات کسر و در نهایت سود خالص شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید به مبلغ ۵ هزار و ۴۱۰ میلیارد و ۲۱۸ میلیون رسید.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41204

کلیدواژه

شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید

پتروشیمی تخت جمشید

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها