نفت / شناسه خبر: 41176 / تاریخ انتشار : 1400/6/8 11:16
|

شاه بندر بورس را به هم ریخت/ماجرا چیست؟

از ابتدای بازگشایی شبندر، بازار سهام تحت تاثیر سفارش گیری این سهم بود و با نوسان منفی که در این سهم مشاهده شد، اغلب سهام بازار صف فروش شدند.

نفتی‌ها /سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با نماد شبندر پس از توقف سه ماهه و ابطال معاملات در روز یکشنبه، امروز با رشد ۵۳ درصدی و در قیمت ۵۷۱۰ ریال کشف قیمت شد. بازگشایی شبندر ۶۷۲۸ واحد اثر مثبت بر روی شاخص کل داشت و از میزان افت آن کاست. بعد از مچینگ اولیه قیمت سهم تا  ۵۹۷۰ ریال نیز رشد داشت ولی به تدریج با فروکش کردن هیجان اولیه و فروش بالای یک میلیارد سهم توسط حقوقی های سهم، قیمت آن به ۵۵۰۰ ریال رسید و یک نوسان معکوس ۱۰-درصدی از خود نشان داد.
از ابتدای بازگشایی شبندر، بازار سهام تحت تاثیر سفارش گیری این سهم بود و با نوسان منفی که در این سهم مشاهده شد، اغلب سهام بازار صف فروش شدند.
فعالان بازار حجم خوردن دو میلیاردی این سهم را بیش از پیش بینی ها میدانند و معتقدند به تظر می آید فروش یک میلیاردی توسط حقوقی به نوعی خالی کردن سهم است.
از طرفی با توجه به برآوردی که انجام شده نسبت قیمت به در آمد این سهم ۵ است و این سهم با توجه به تحلیل ها جای رشد دارد اما این میزان خرید سهام در یک روز بسیار نادر است./آرزو ترکتاز

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41176

کلیدواژه

شاه بندر

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها