نفت / شناسه خبر: 40593 / تاریخ انتشار : 1400/2/22 12:42
|

پیش بینی وزارت انرژی آمریکا از نفت ۶۲ دلاری در سال ۲۰۲۱

وزارت انرژی آمریکا در گزارش جدید خود پیش بینی قیمت نفت خام برنت در سال ۲۰۲۱ را تغییر نداد و همان ۶۲.۳ دلار برای هر بشکه اعلام کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نفتی ها | اخبار نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایش و پخش ، بنزین ، گازوئیل ، میادین نفتی /وزارت انرژی آمریکا در گزارش جدید خود پیش بینی قیمت نفت خام برنت در سال ۲۰۲۱ را تغییر نداد و همان ۶۲.۳ دلار برای هر بشکه اعلام کرد.

اداره اطلاعات انرژی (EIA) آمریکا که زیر مجموعه وزارت انرژی این کشور است، در گزارش جدید خود پیش بینی قیمت نفت خام برنت در سال ۲۰۲۱ را تغییر نداد و همان ۶۲.۳ دلار برای هر بشکه اعلام کرد.

این اداره پیش بینی می کند قیمت نفت برنت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۶۵ دلار در هر بشکه باشد و در نیمه دوم ۲۰۲۱، قیمت به طور متوسط به ۶۱ دلار در هر بشکه کاهش می یابد.

طبق گفته این وزارتخانه، در سال ۲۰۲۲ قیمت هر بشکه نفت برنت ۶۰.۷ دلار خواهد بود.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت WTI در سال ۲۰۲۱، ۵۸.۹ دلار در هر بشکه و در سال ۲۰۲۲، ۵۶.۹۹ دلار پیش بینی شده است.

وزارت انرژی ایالات متحده متذکر شد که در آوریل ۲۰۲۱ متوسط قیمت نفت خام برنت نسبت به ماه مارس تغییری نکرده و روی ۶۵ دلار برای هر بشکه ثابت مانده است.

ثبات قیمت های نفت در ماه آوریل به این دلیل بود که در ایالات متحده، با رشد اقتصادی و افزایش پوشش واکسیناسیون علیه ویروس کرونا، تقاضای نفت افزایش یافت، در حالی که در هند تقاضای نفت به دلیل افزایش شدید مبتلایان به کرونا کاهش یافت.

علاوه بر این، وزارت انرژی ایالات متحده پیش بینی تولید روزانه نفت در این کشور طی سال ۲۰۲۱ را اندکی کاهش داد و با ۲۰ هزار بشکه کاهش ۱۱.۰۲ میلیون بشکه در روز اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، حجم تولید پیش بینی شده در سال ۲۰۲۲ نیز با ۲۰ هزار بشکه کاهش به ۱۱.۸۴ میلیون بشکه در روز رسید.

تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40593

کلیدواژه

اطلاعات انرژی

وزارت انرژی

نفت خام برنت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها