نفت / شناسه خبر: 40584 / تاریخ انتشار : 1400/2/21 13:58
|

سایت کانون انرژی رونمایی شد

سایت کانون انرژی باهدف معرفی فرصت‌ها و چالش‌های حوزه انرژی رونمایی شد.

پایگاه خبری تحلیلی نفتی ها | اخبار نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایش و پخش ، بنزین ، گازوئیل ، میادین نفتی /آقای جلیل سالاری رئیس کانون انرژی گفت: این سایت با کارگرو‌های تخصصی به دولت‌ها برای انتخاب مدیران و سیاستگذاری بهتر در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، برق، آب، محیط زیست و انرژی اتمی کمک کند.

وی با بیان اینکه حوزه انرژی پیشران اقصاد کشور است، گفت: آسیب‌های حوزه انژی باید در دو بخش ساختاری و حکمرانی شناسایی و اصلاح شود. 

آقای سالاری افزود: با نگاه دیده بانی چالش‌های فراوانی را شناسایی و برنامه‌هایی را برای حل ان‌ها تدوین کردیم، که به دولت بعد ارائه خواهد شد.
آقای پور ابراهیمی رییس کمیسون اقتصادی مجلس نیز در این مراسم گفت: وجود نیرو‌های تخصصی و علمی در کانون انرژی مسیر را فراهم کرده است که بتوانیم برنامه‌های کاربردی و قابل اتکا برای آینده انرژی در کشور تهیه کنیم. 
وی با تاکید بر اینکه حوزه انرژیی اهمیت بالایی در اقتصاد کشور دارد، گفت: ما به برنامه‌های کانون انرژی با هدف رفع مشکلات و افزایش توانمندی‌های کشور توجه ویژه‌ای داریم. 
اقای پور ابراهیمی بخشی از مشکلات کنونی کشور را متاثر از ناکارآمدی و موفق نبودن مدیران کشور در حوزه انرژی خواند و گفت: بخشی از مشکلات هم به دلیل تحریم ایجاد شد، اما می‌توانستیم با مدیریت درست و استفاده حداکثری از توان داخلی، اثار منفی تحریم را به حداقل برسانیم که به دلیل سوء مدیریت در دولت محقق نشد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40584

کلیدواژه

سایت کانون انرژی

چالش‌های حوزه انرژی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها